نبی پور: بسکتبال به یک برنامه ۹۰ احتیاج دارد / فولاد ماهان، رئال مادرید بسکتبال است

۰۳م آذر ،

کاپیتان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد چندان اهل صحبت و مصاحبه نیست اما شرایط بازی با ماهان به شکلی بود که صدای نبی پور هم در آمد.

موسی نبی پور کاپیتان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با ناراحتی از پنج خطایی شدن زودهنگام خود مقابل ماهان تأکید کرد: این همه بازیکنان دیگر اعراض می کردند و یک خطای فنی هم نگرفتند اما من بسیار زود از بازی خارج رفتم مطمئنم اگر در بازی می ماندم و زیر حلقه خالی نمی شد فولاد ماهان را می بردیم.

وی ادامه می دهد: در مورد داوری هر حرفی بزنم ناراحتی به وجود می آورد اگر فیلم خطاها را کنار هم گذاشته و نشان دهیم در نهایت اتفاق خاصی نمی افتد به نظرم بسکتبال مثل فوتبال به یک برنامه ۹۰ احتیاج دارد که صحنه های آهسته را کنار هم گذاشته و مسائل داوری به خوبی نقد شوند به این شکل ایرادان داوری بهتر حل می شوند این درست نیست که یک تیم زحمت بکشد و با چند اشتباه همه چیز به هم بریزد.

بازیکن بلند قامت دانشگاه آزاد تأکید می کند میانگین سنی تیم ما ۱۹ و ۲۰ سال است به جز من و یکی دیگر از بازیکنان اکثر بازیکنان تیم متولد دهه ۷۰ می باشند با تمام این اوصاف مقابل تیمی با ۳ بازیکن خارجی و پنج میلیارد هزینه خوب بازی کردیم در شرایطی که کل هزینه امسال تیم ما به یک میلیارد تومان هم نمی رسد.

نبی پور تأکید کرد: ما احتیاجی به بازیکنان خارجی نداریم با همین ترکیب کاملاً ایرانی هم مقابل فولاد ماهان بسیار خوب بازی کردیم ماهانی ها با این همه مهره به رئال مادرید بسکتبال تبدیل شده اند اما باز هم در شرایط طبیعی باید به ما می باختند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.