نتانیاهو حق دخالت در معادلات منطقه را ندارد

۰۷م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: نتانیاهو نمی‌تواند در معادلات منطقه دخالت کند چراکه این رژیم جعلی مشروعیت نداشته و همواره به عنوان رژیمی غاصب و متجاوز در جهان شناخته شده و هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: رژیم جعلی صهیونیستی همواره به دنبال ضربه زدن به فلسطین اشغالی بوده از این رو با هر بهانه‌ای دست به حملات وحشیانه می‌زند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در رژیم جعلی صهیونیستی افزود: یکی از اهداف شوم نتانیاهو از حمله وحشیانه به ملت مظلوم فلسطین اثبات قاطعیت خود در رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

قوام با بیان اینکه نتانیاهو سعی دارد باحمله وحشیانه به نوار غزه  بحران سوریه را تحت الشعاع قرار دهد، تصریح کرد: نتانیاهو نمی‌تواند در معادلات منطقه دخالت کند چراکه این رژیم جعلی مشروعیت نداشته و همواره به عنوان رژیمی غاصب و متجاوز در جهان شناخته شده و هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: تظاهرات مردم در آمریکا و کشورهای اروپایی علیه این اقدام وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی،  نتانیاهو را در تنگنا قرار داده چرا که باید پاسخگوی افکار عمومی در سراسر جهان باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.