نتانیاهو: اسراییل با حملات فزاینده سایبری دست و پنجه نرم می کند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، این در حالیست که واشنگتن روز پنجشنبه به صورت تلویحی به ایران در باره حملات سایبری به منافع آمریکا هشدار داد.

نتانیاهو در نشست هفتگی هیات دولت این رژیم و بدون ارایه جزییات این حمله گفت: تلاشهای فزاینده ای برای اجرای حملات سایبری به زیرساختهای رایانه ای اسراییل شده است.

وی افزود: همه روزه تلاشهای بسیاری برای نفود به سامانه های رایانه ای اسراییل می شود. من به این علت در سال گذشته مدیریت ملی سایبری را تاسیس کردم که به عنوان ˈگنبد آهنینˈ الکترونیک در برابر تروریسم رایانه ای عمل می کند.

نخست وزیر این رژیم مشخصا نگفت که به کدام سامانه ها حمله شده و یا اینکه چه کسی در این حملات دست داشته است.

ˈجیمز لوییسˈ مقام پیشین آمریکا روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت که واشنگتن بر این باور است که ایران در حمله بزرگی به شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و شرکت گاز قطر در ماه اوت دست داشته است.

به گفته لوییس که برای وزارت امور خارجه و دیگر سازمانهای دولتی آمریکا در امور امنیت ملی و سایبری کار کرده است، ˈلئون پانه تاˈ وزیر دفاع آمریکا به طور ضمنی به تهران هشدار داده است که واشنگتن آماده دست زدن به اقدام پیشگیرانه برای حفاظت از شبکه های رایانه ای آمریکا است.

چند وبگاه مهم رژیم صهیونیستی در آغاز سال جاری میلادی هدف حمله قرار گرفت که مسئولیت بسیاری از آْنها را هکرهای عرب به عهده گرفتند.

مترجمام**۱۴۸۶**۱۵۷۷

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.