نتانیاهو: هنوز تصمیم نگرفته ام که به ایران حمله کنم یا خیر

نتانیاهو که با شبکه ی دو رژیم صهیونیستی مصاحبه می کرد، با اشاره به حمله هوایی اسرائیل به راکتور هسته ای عراق در ۱۹۸۱ اشاره کرد و گفت: مناخم بگین نخست وزیر وقت با وجود مخالفت فرماندهان نظامی و امنیتی اسرائیل تصمیم گرفت که به عراق حمله کند.

 

 

 

تایمز اسرائیل نوشت: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل سه شنبه شب گفت که او هنوز تصمیم نگرفته است که دستور حمله نظامی به ایران را بدهد یا خیر.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، او گفت، هنگامی که زمان تصمیم گیری فرا رسد، اعتراضات فرماندهان نظامی و امنیتی جلوی دستور او و دولتش برای حمله به ایران را نمی گیرد.

وی که با شبکه ی دو رژیم صهیونیستی مصاحبه می کرد، سپس به حمله هوایی اسرائیل به راکتور هسته ای عراق در ۱۹۸۱ اشاره کرد و گفت: مناخم بگین نخست وزیر وقت با وجود مخالفت فرماندهان نظامی و امنیتی اسرائیل تصمیم گرفت که به عراق حمله کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: همیشه همینطور خواهد بود. مقامات سیاسی تصمیم می گیرند و مقامات نظامی تصمیم را عملی می کنند.

نتانیاهو افزود: اسرائیل نگرانی از تهدید موجودیتش را به دوستانش حتی بهترین انها یعنی امریکا واگذار نمی کند.

وی گفت: من از اینکه جامعه بین المللی از طریق تحریم و روش های غیر نظامی در جلوگیری از دستیابی ایران به بمب هسته ای موفق شود، خوشحال می شوم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.