نتایج رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتسال

 در ادامه هفته اول لیگ برتر فوتسال جمعه شب ۳ دیدار برگزار شد که تیم های گیتی پسند، میثاق تهران و صبای قم برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

تیم فوتسال گیتی پسند در سالن سید رسول حسینی ساری که به قلعه عقاب ها معروف است میهمان راه ساری بود. اصفهانی ها در نیمه اول با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسیدند. شاگردان محمدرضا حیدریان در نیمه دوم یک گل دیگر زدند، اما در پایان با همان نتیجه ۴ بر ۳ شکست خوردند.

صبای قم با هدایت امیر شمسایی میهمان تیم تازه وارد شهرداری تبریز بود. شاگردان شمسایی در نیمه اول ۲ بر صفر به برتری رسیدند. صبا در نیمه دوم نیز یک گل دیگر به ثمر رساند و به این ترتیب ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

شهید منصوری قرچک، مدافع عنوان قهرمانی در سالن شهدای هفتم تیر میزبان میثاق تهران بود. شاگردان رضا لک در نیمه اول یک بر صفر شکست خوردند. در نیمه دوم ۸ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم میثاق ۶ بار و منصوری ۲ بار بود. در حالی که منصوری ۷ بر ۲ از حریف خود شکست خورده بود در یک دقیقه و بیست ثانیه مانده به پایان بازی داوران پس از پرتاب بطری از سوی تماشاگران قرچکی و نامناسب دیدن جو سالن بازی را نیمه تمام گذاشتند و زمین را ترک کردند. به این ترتیب در هفته اول لیگ برتر باز هم حاشیه و درگیری وارد مسابقات شد.

فصل گذشته لیگ برتر با اتفاقات و حواشی زیادی روبرو بود و کمیته فوتسال به همین دلیل تصمیم گرفت در این فصل به شدت با مسائل حاشیه ای برخورد کند.

شب گذشته نیز ۳ دیدار از هفته اول برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:

فرش آرا ۵ – شهرداری ساوه ۳

هلال احمر تبریز یک – دبیری تبریز ۳

گاز خوزستان یک – ملی حفاری اهواز ۳


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.