نتایج مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

۱۶م اسفند ،

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با انجام هشت دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی تاتنهام تیم آماده این روزهای لیگ برتر انگلیس موفق شد با سه گل اینتر بحران زده را در هم بکوبد و صعود خود را به دور بعد تا حدودی مسجل کند.

به گزارش ایسنا،در این دیدار که در ورزشگاه وایت هارت لین و به میزبانی تاتنهام برگزار شد بازیکنان میزبان آغاز خوبی داشتند و در دقیقه ۶ توسط گرت بیل ستاره ولزی خود به گل رسیدند تا ورزشگاه غرق در شادی شود. حملات تاتنهام با وجود این گل زود هنگام ادامه یافت و ۱۳ دقیقه بعد سیگوردسون هافبک ایسلندی تاتنهام گل دوم این تیم را به ثمر رساند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن روند.

با آغاز نیمه دوم بازهم این بازیکنان میزبان بودند که آغاز بهتری داشتند و در دقیقه ۵۳ این بار توسط یان ورتونگن به گل رسیدند تا یک پیروزی ارزشمند را به دست آوردند و با روحیه خوبی پای به دیدار برگشت در جوزپه مه آتسا گذارند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس تیم پرستاره اما بحران زده چلسی با یک گل برابر استوا بخارست رومانی تن به شکست داد تا زنگ خطر برای رافا بنیتس سرمربی اسپانیایی این تیم به صد درآید.

تک گل این دیدار را که در رومانی برگزار شد روسسکو در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

روبین کازان که علیرضا حقیقی را در اختیار دارد در اسپانیا عملکرد خوبی داشت و به تساوی بدون گل برابر لوانته دست یافت اما لاتزیو دیگر نماینده ایتالیا موفق شد با دو گل از سد میزبانش اشتوتگارت آلمان بگذرد. گلهای فیروزه ای پوشان را ادرسون و اونازی به ثمر رساندند.

نتایج کامل بازیها

استوا بخارست ۱ – چلسی صفر

اشتوتگارت صفر-لاتزیو ۲

تاتنهام ۳- اینتر صفر

لوانته صفر-روبین کازان صفر

آنژی ماخاچ کالا صفر-نیوکاسل صفر

ویکتوریا پلژن صفر-فنرباغچه یک

بنفیکا یک- بوردو صفر

بازل ۲- زنیت صفر


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.