نتایج یک تحقیق دولتی دربارهٔ حجاب

۳۰ام بهمن ،

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: نتایج تحقیقی که با عنوان «الگوی اکتشافی سبک‌های پوششی» در میان دختران و زنان تهران به عنوان جامعه آماری انجام شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: نتایج تحقیقی که با عنوان «الگوی اکتشافی سبک‌های پوششی» در میان یک‌هزار نفر از دختران و زنان تهران به عنوان جامعه آماری انجام شد، نشان داد رضایتمندی از جنسیت نقشی تعیین‌کننده در پوشش بانوان دارد.

محمدتقی حسن‌زاد با بیان این مطلب گفت: همچنین نگرش به زندگی، نگرش به نظام سیاسی، نگرش به لباس و نگرش به استفاده از رسانه‌های گروهی خارجی در تعیین نوع و الگوی پوشش زنان و دختران نقش بسزایی ایفا می‌کند.

به گفته تقی‌زاده، در مجموع زنان و دختران بدحجاب در مقایسه با زنان و دختران با پوشش مناسب از نگرش‌های لذت طلبانه‌تر برخوردارند و عاقبت‌گرایی و توجه به محرم و نامحرم در این گروه از زنان کمتر از زنان باحجاب است.

 وی با بیان اینکه جامعه آماری این تحقیق از زنان و دختران مناطق ۲۰ گانه شهر تهران انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: نتایج تحقیق نشان می‌دهد که زنان و دختران بدحجابی که  موافق با پوشش اسلامی نیستند ، همواره از رسانه‌های خارجی، اینترنت و شبکه‌‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.