نتایج کامل هفته یازدهم بوندس لیگا آلمان

۲۱ آبان ،

 هفته یازدهم بوندس لیگا با دیدار های یک شنبه شب به پایان رسید و در این هفته مدعیان اصلی این فصل به برتری دست یافتند.

نتایج دیدارهای هفته یازدهم:

ماینتس ۲ – ۱ نورنبرگ

در اولین دیدار این هفته ماینتس موفق شد در ادامه نتایج خوب خود از سد نورنبرگ عبور کند و با ۱۷ امتیاز رتبه ۷ام جدول را از آن خود کرد.

شالکه ۲ – ۱  وردربرمن

شالکه موفق شد در دیداری دشوار و در حالیکه با یک گل از میهمان عقب افتاده بود به برتری ۲ بر ۱ برسد گلزن کیرشنی ها با این برتری توانستند فاصله ی امتیازی با بایرن را حفظ کنند.

آوگسبورگ ۱ – ۳ بوروسیا دورتموند

بوروسیا دورتموند در هفته یازدهم بوندس لیگا میهمان اوگسبورگ قعرنشین شاگردان یورگن کلوپ با برتری در این دیدار و گلزنی های لواندوفسکی موفق شدند با ۱۹ امتیاز به مکان چهارم صعود کنند و در یک قدمی آینتراخت قرار گیرند

دوسلدورف   ۱- ۱ هوفنهایم

فرایبورگ ۰ – ۰ هامبورگ

بایرن مونیخ  ۲ – ۰ فرانکفورت

در مهمترین دیدار شنبه شب بایرن مونیخ میزبان آینتراخت فرانکفورت بود باواریاییی ها در این بازی به نظر خسته می رسیدند با این وجود توانستند در دیداری دشوار به برتری ۲ بر صفر مقابل فرانکفورت دست یابند تا با دهمین پیروزی خود در یازدهمین هفته ۳۰ امتیازی شده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

  اشتوتگارت ۲ – ۴ هانوفر

جدال یک شنبه شب اشتوتگارت مقابل هانوفر یکی از نزدیک ترین بازی های این هفته بود دو تیم تنها با یک امتیاز اختلاف رده های ۶ام و ۱۱ام جدول را در اختیار داشتند اشتوتگارت در خانه نتایج خوبی بدست آورده بود اما در عین ناباوری مقابل شاگردان اسلومکا شکست سنگینی پذیرفت تا با دو پله سقوط در مکان ۱۳ام جدول جای گیرند.

گروترفورث  ۲-  ۴ مونشن گلادباخ

وولفسبورگ ۳ – ۱ بایرلورکوزن

وولفسبورگ پس از اخراج ماگات روندی صعودی را طی کرده است و در آنسوی میدان بایرلورکوزن نیز شرایط خوبی را هفته های قبل تجربه کرد آنها موفق شده بودند با برتری مقابل بایرن و ماینتس به رده چهارم صعود کنند اما این دیدار شگفتی همگان را برانگیخت و وولفسبورگ در یا بازی برتر موفق شد سامی هوپیا و شاگردانش را با شکست بدرقه کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.