نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان اصفهان به زودی اعلام می شود.

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان اصفهان به زودی اعلام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان،فرزاد زیویار در جلسه معاونان اداری و مالی و دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: تمام مراحل آزمون استخدامی،تبدیل وضعیت و اخذ شماره مستخدم از طریق سامانه کارمند ایران صورت می گیرد.

وی افزود: اصفهان از جمله استان هایی است که اطلاعات بیشتر کارکنان نظام اداری آن در این سامانه وارد شده و هم اکنون اطلاعات بیش از ۱۰۰ هزار کارمند به شکل کامل در سایت موجود است.

زیویار تصریح کرد: براساس مستندات حاصل از ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، استان اصفهان در همه برنامه های تحول اداری رشد مناسب و منطقی داشته و آمارها بیانگر تحقق مناسب برنامه های تحول اداری در استان است.

وی گفت: اصفهان از جمله استان هایی است که به موضوع ارزیابی و سنجش عملکرد به عنوان عامل اصلی در جهت رشد و توسعه توجه داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه ه ای اجرایی استان در سال جاری به صورت مکانیزه خواهد بود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عاطفه:

    خرداد۹۱ تو آزمون استخدامی شرکت کردم ولی هنوز خبری نیس چرا؟؟؟؟؟؟؟الان مرداد۹۳ هستیم و ما همچنان منتظر………………………………………………………………………………………

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.