نتایج آزمون مرحله سوم هفتمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ

۱۰م اسفند ،

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقران کریم از اعلام نتایج آزمون مرحله سوم هفتمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم از ۱۲ اسفند بر روی پایگاه اینترنتی تلاوت خبر داد.

تجلیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  با اعلام این خبر افزود: در این دوره بیش از ۷ هزار و پانصد نفر در رشته های ۵ جزء، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء، و کل قرآن کریم ثبت نام کرده بودند که ۳۸ نفر از حافظان کل قرآن کریم به مرحله سوم این طرح راه یافته بودند که آزمون آن جمعه ۱۳ بهمن در سه حوزه امتحانی تهران، قم و مازندران برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این دوره از آزمون ها در ۳۷ حوزه امتحانی در مرحله کتبی و ۲۰ حوزه امتحانی در مرحله شفاهی برگزار شد که استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و فارس به ترتیب بیشتری شرکت کننده را داشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: مدارک قبول شدگان پس از امضا توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد در پایان سال جاری به اداره های کل تبلیغات اسلامی استان ها جهت ارائه به حافظان ارسال خواهد شد.

تجلیان خاطر نشان کرد: ثبت نام هشتمین دوره طرح نیز از ۱۵ اسفند ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی تلاوت آغاز خواهد کرد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.