نتایج اولین روز رقابت شناگران ایران در مسابقات جهانی

۲۲م آذر ،

رقابتهای شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان از صبح امروز چهارشنبه در شهر استانبول ترکیه آغاز شد و دو ملی‌پوش ایران از راهیابی به فینال مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه باز ماندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، اولین روز از یازدهمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان (استخر ۲۵ متر) از صبح امروز چهارشنبه با رقابت ۹۵۰ شناگر از ۱۶۰ کشور جهان در سالن “سینال اردم” شهر استانبول ترکیه آغاز شد و طی آن جمال چاوشی فر در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت و افشین عسگری در ماده ۱۰۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداختند.

در این مسابقات که شناگران کشورهای مطرح شنای دنیا از جمله آمریکا ، روسیه ، استرالیا، چین ، فرانسه ، ژاپن و انگلیس حضور دارند جمال چاوشی فر در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با حریفانی از دومینیکن ، هند ، امارات ، جامائیکا ، کوبا ، پرتوریکو، اردن ، جمهوری آذربایجان و گرانادا در گروه سوم به رقابت پرداخت.

چاوشی فر در رده بندی نهایی دور مقدماتی ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با زمان ۵۸ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه در رده چهل و نهم جهان قرار گرفت و از صعود به مرحله نهایی این ماده باز ماند.

امروز همچنین در ماده ۱۰۰ متر پروانه افشین عسگری در گروه پنجم با نمایندگان سوریه ، هند ، جامائیکا، امارات ، گرجستان ، مولداوی و دومینیکن به رقابت پرداخت که در پایان با کسب زمان ۵۷ ثانیه در مکان شصتم جهان قرار گرفت.

نمایندگان شنای کشورمان روز جمعه و در سومین روز این رقابتها در ماده ۵۰ متر پروانه و ۵۰ متر کرال پشت با حریفان جهانی خود به رقابت خواهند پرداخت.

در ماده ۵۰ متر کرال پشت جمال چاوشی فر در گروه چهارم با شناگرانی از اردن، هند ، سنگال، جمهوری آذربایجان ، دومینیکن ، کانادا ، ماکائو و سنت لوسیا رقابت خواهد کرد.

همچنین افشین عسگری در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه با شناگرانی از کانادا، ژاپن ، آمریکا ، ترکیه ، سنگاپور ، رومانی ، کنیا، مالت و جامائیکا رقابت سختی خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.