نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

۲۵اردیبهشت،

erfan-24-4.jpg

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی (PHD) اعلام شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.com کارنامه خود را ملاحظه کنند.

وی در مورد داوطلبان بدون آزمون نیز، اظهار کرد: این دسته از داوطلبان نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.com از امکان حضور خود در مرحله مصاحبه مطلع شوند.

اقبالی به زمان مصاحبه پذیرفته شدگان این مرحله اشاره و تصریح کرد:‌ تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته‌های مختلف از اول خرداد به تدریج بر روی پایگاه اینترنتی www.azmoon.net قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند از زمان،‌ محل و جزییات مصاحبه خود مطلع شوند، بنابراین به پذیرفته شدگان این مرحله پیشنهاد می‌شود به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون در تاریخ مذکور مراجعه کنند تا در موعد مقرر برای مصاحبه حاضر شوند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد دربارهٔ ظرفیت پذیرش امسال خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۸۰۰ نفر در دوره با آزمون و ۴۰۰ نفر در دوره بدون آزمون پذیرش خواهند شد که حاکی از رشد ۲۲ درصدی پذیرش نسبت به سال قبل است.

وی درمورد نحوه ارزشیابی این دوره با آزمون، افزود: در آزمون دکتری تخصصی امسال ۷۵ درصد آزمون کتبی و ۲۵ درصد امتیاز برای مصاحبه در نظر گرفته شده است.

اقبالی دربارهٔ زمان اعلام نتایج قطعی آزمون نیز گفت: نتایج نهایی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد که از طریق روابط عمومی مرکز آزمون در موعد مقرر اطلاع رسانی می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: چنانچه داوطلبان در خصوص این آزمون با سوال‌ یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net با کارشناسان مرکز آزمون ارتباط حاصل و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.