نتایج بازبینی دانشجویان غیر تئاتری تهران و البرز اعلام شد

۲۱م اسفند ،

هیات انتخاب آثار دانشجویان غیر تئاتری استان های تهران و البرز ۷ نمایش را برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران معرفی کرد.

  به گزارش هنرآنلاین، هیئت انتخاب آثار متشکل از سلمان خطی ، رضا صمدپور و جلال تجنگی بعد از بازبینی ۶۷ اثراز دانشگاه های تهران و البرز، ۷ نمایش را به صورت قطعی برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران معرفی کردند.

نمایش های “اینجا یک نفر است…!” نوشته و کارگردانی مهدی رحیمی سده ازعلمی کاربردی واحد ۴۸ ، “دلتنگی های خانه پدری” نوشته و کارگردانی حسین امرایی از علوم اقتصاد تهران، “تنگ” نوشته و کارگردانی سیما بنیادی از علم و صنعت تهران، “اندر هدایت نسل جوان” نوشته جلال تهرانی و کارگردانی محمد محقق منتظری از آزاد تهران مرکز، “خروس” نوشته محمد رحمانیان و کارگردانی سارا کریمیان اقبال از علوم اجتماعی تهران ، “فورتی” نوشته و کارگردانی احسان شایان فرد از علم و صنعت تهران و “باور کنید من گره گوار سامسا هستم” نوشته سمیرا بابایی و کارگردانی میلاد تولیتی از آزاد تهران شمال در جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران که در اردیبهشت ماه برگزار می گردد حضور خواهند داشت.

هیات انتخاب ۵ نمایش دیگر را نیز به صورت مشروط به بازبینی مجدد انتخاب کرده است که همزمان با آثار دانشجویان کل کشوردر فروردین ماه ۹۲ مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری علی تقی زاده در اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.