نتایج بررسی شاخص‌های بهره‌وری ۱۰۳۰ بنگاه اقتصادی

۲۳ام بهمن ،

در مرحله‌ی اول چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری بررسی شاخص‌های بهره‌وری ۱۰۳۰ بنگاه اقتصادی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرشید شکر‌خدایی، دبیر جشنواره ملی بهره‌وری با بیان مطلب بالا افزود: برای انتخاب نهایی و معرفی شرکت‌های برتر چهارمین جشنواره‌ی ملی بهره‌وری شاخص‌های ۱۰۳۰ بنگاه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت که از نظر تعداد بنگاه‌های مورد بررسی نسبت به سال قبل ۲۸ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: شاخص‌های بهره‌وری این تعداد بنگاه اقتصادی کشور در قالب ۳۱ گروه مجزا، صنعتی، تجاری و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته او تعداد داورانی که به عنوان متخصصان صنایع مختلف در فرآیند انتخاب شرکت‌های برتر همکاری داشتند، در این دوره نسبت به دوره‌ی قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است و مجموع ارزش افزوده شرکت‌های بخش صنعت و معدن که در جشنواره مورد بررسی قرار گرفتند حدود ۶۰ درصد ارزش افزوده کل بخش صنعت و معدن در کشور است.

دبیر جشنواره ملی بهره‌وری گفت: شاخص‌های بهره‌وری از جمله بهره‌وری نیروی کار، بهره‌وری سرمایه، بهره‌وری کل عوامل، بهره‌وری مواد و بهره‌وری انرژی با قضاوت بیش از دو هزار و ۵۰۰ کارشناس و داوران متخصص بخش اقتصاد و صنعت برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در این دوره ۳۱۴ بنگاه اقتصادی به عنوان شرکت‌های نامزد بهترین بنگاه‌های بهره‌وری کشور انتخاب شدند که در روز سی‌ام بهمن‌ماه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.