نتایج تست باتری اکسپریا Z1 سونی منتشر شد

ممتازنیوز:

وبسایت GSMArena نتایج مربوط به تست باتری اسمارت فون جدید سونی یعنی اکسپریا Z1 را منتشر کرد. همانطور که می دانید در این اسمارت فون از یک باتری بزرگ ۳,۰۰۰mAh استفاده شده است. این اسمارت فون که دارای پروسسور اسنپ دراگون ۸۰۰ و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی می باشد در بعضی بخش ها به نتایج ناامید کننده ای دست پیدا کرد.

در بخش تماس تلفنی این اسمارت فون بالاتر از فبلت ۶.۱ اینچی هواوی که باتری ۴۰۵۰mAh دارد قرار می گیرد، ضمن اینکه از اسمارت فونی چون LG G2 نیز عملکرد بهتری دارد. در این بخش اسمارت فون سونی به عدد ۲۶ ساعت رسیده است.

1

آزمون وب قطعا یکی از بدترین تست های انجام شده برروی اکسپریا Z1 می باشد. تفاوت ۵ ساعت و ۲۰ دقیقه ای آن با اسمارت فون LG G2 که از پردازنده ای مشابه و صفحه نمایش ۵.۲ اینچی بهره می برد نکته ای جالب است.

2

متاسفانه در بخش پخش ویدئو نیز نتایج این اسمارت فون زیاد خوب نیست و این دستگاه تنها کمی عملکرد بهتری نسبت به بخش مرور وب دارد. X-Reality برروی صفحه نمایش این اسمارت فون عملکرد صفحه نمایش این دستگاه را بهتر کرده، اما مصرف انرژی آن را نیز بسیار بیشتر کرده است.

3

در بخش standby، این اسمارت فون عملکرد بسیار خوبی دارد. در نهایت این اسمارت فون جدید سونی به امتیاز ۵۳ ساعت در بخش استقامت میرسد که امتیاز متوسطی به حساب می آید. نظر شما در مورد نتایج اسمارت فون Sony Xperia Z1 چیست؟

4

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.