نتایج روز دوم جام یاریگین/ دنگسرکی و یوسفی هم حذف شدند

۳۰م دیماه ،

2013-yarygin-96.jpg

در روز دوم رقابت‌های جایزه بزرگ فیلا “جام ایوان یاریگین”، دو نماینده دیگر ایران حذف شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون کشتی، در روز دوم مسابقات کشتی آزاد ایوان یاریگین در کراسنویارسک روسیه، آرش دنگسرکی و محمد یوسفی نمایندگان اوزان ۶۰ و ۶۶ کیلوگرم ایران به روی تشک مسابقات رفتند که دنگسرکی در دیدار اول خود مقابل کشتی گیری از ژاپن مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین محمد یوسفی پس از دو پیروزی مقابل کشتی گیران قزاقستان و روسیه، در دور سوم مغلوب کشی گیری از روسیه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اوپان سات و الکساندر بوگومایف از روسیه دیدار فینال وزن ۶۰ کیلوگرم را برگزار می‌کنند و برنت متکالف از آمریکا و الیاس بک بولاتوف از روسیه نیز برای کسب مدال طلای وزن ۶۶ کیلوگرم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در روز اول این رقابتها نیز مسابقات اوزان ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم برگزار شد که مصطفی حسین خانی و رضا افضلی کشتی‌گیران وزن ۷۴ کیلوگرم ایران از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

این رقابت‌ها فردا با برگزاری مسابقات اوزان ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم به پایان می‌رسد و رضا بیات در وزن ۸۴ کیلوگرم، حامد طالبی و الیاس بختیاری در وزن ۹۶ کیلوگرم و محمد رضا آذرشکیب در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.