نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۴ دی ۹۹ + اسامی لیست برندگان

قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو امروز ۱۴ دی ۹۹ ساعت ۹ صبح با حضور نهادهای نظارتی انجام شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام گردید. افرادی که در طرح پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کرده اند پس از انجام قرعه کشی باید مبلغ پیش پرداخت را ظرف مدت ۵ روز  از طریق سایت واریز کنند. لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق سایت اصلی این شرکت اعلام می گردد. همچنین به برندگان قرعه کشی ایران خودر پیامک ارسال خواهد شد. علاوه بر پیامک می توانید با داشتن کدملی و کدرهگیری ثبت نام از طریق سایت نیز اقدام کنید. ما نیز برای سهولت شما دوستان عزیز نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو را در این خبر به نمایش می گذاریم.

ایران خودرو

زمان اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۴ دی ۹۹

قرعه کشی طرح پیش فروش ۵ محصول گروه خودروسازی ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۴ دی برگزار می‌شود.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

اسامی برندگان در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به برندگان قرعه کشی ایران خودرو نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان قرعه کشی ایران‌ خودرو دی ۹۹

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

جدول قیمت فروش و میزان پیش پرداخت ایران خودرو زمان تحویل خودرو ایران خودرو در ادامه قابل مشاهده است. همچنین بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله یازدهم را برایتان آورده ایم.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.
موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

زمان واریز وجه قرعه کشی ایران خودرو

متقاضیان نهایی پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

جزئیات پیش فروش ایران خودرو دی ۹۹

ایران خودرو اعلام کرد: در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر ۱۲ ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طـرح پـیش فـروش عـادی (حـداکثر ۱۲ ماهـه) محصـولات ایـران خودرو (بـا روش قرعـه کشـی) از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰-۱۰-۹۹ شروع و تا روز جمعه مورخ ۱۲-۱۰-۹۹ ادامه خواهد داشت.

لیست محصولات عرضه شده در پیش فروش ایران خودرو دی ۹۹/ مبلغ پیش پرداخت ایران خودرو

نوع خودرومبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال)موعد تحویل
پژو پارس بنزینی۶۰۷،۷۳۷،۰۰۰آذر ۱۴۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۵۵۰،۵۵۷،۰۰۰آذر ۱۴۰۰
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای۹۹۸،۱۰۸،۰۰۰آذر ۱۴۰۰
رانا پلاس۸۹۷،۵۸۳،۰۰۰شهریور ۱۴۰۰ الی آذر۱۴۰۰
سورن پلاس۹۴۲،۵۲۴،۰۰۰شهریور ۱۴۰۰ الی آذر۱۴۰۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.