نتایج کامل پنجمین روز (چهارشنبه) بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن

به گزارش ایرنا، درمسابقه های پنجمین روز بازی های المپیک لندن که از ساعت ۱۱ چهارشنبه به وقت تهران آغاز شد و تا ساعاتی از بامداد پنجشنبه ادامه داشت، ورزشکاران ۲۳ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مصاف تیم های والیبال زنان برزیل و کره جنوبی از ساعت ۱:۳۰ بامداد پنجشنبه که با برتری ۳ بر صفر کره جنوبی به پایان رسیدوهمچنین پیروزی ۸۹ بر ۵۸ تیم بسکتبال زنان آمریکا مقابل ترکیه در مسابقه ای که از ساعت ۱:۴۵ بامداد پنجشنبه آغاز شد، دو رقابت پایانی روز پنجم بازی های المپیک لندن بود.

نتایج مسابقه های تیراندازی با کمان، بدمینتون، بسکتبال، والیبال ساحلی، بوکس، قایقرانی کانو اسلالوم، دوچرخه سواری، شیرجه، شمشیربازی، فوتبال، ژیمناستیک، هندبال، هاکی، جودو، قایقرانی روئینگ، قایقرانی بادبانی، تیراندازی، شنا،‌ پینگ پنگ، تنیس، والیبال، واترپلو و وزنه برداری در پنجمین روز بازی های المپیک لندن به شرح زیر است:

** تیراندازی با کمان

* انفرادی مردان: کمانداران اوکراین، چین، کره جنوبی، استرالیا و مولداوی به ترتیب مقابل ورزشکارن تایپه، دو نماینده از کشور مکزیک، آمریکا و بریتانیا پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

همچنین کمانداری از فرانسه نیز با برتری مقابل هموطن خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

* انفرادی زنان: نمایندگان روسیه، اندونزی، آمریکا، چین و دو ورزشکار از کره جنوبی با برتری مقابل کمانداران ایتالیا، بریتانیا، دانمارک، مکزیک، اسپانیا و بلاروس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

** بدمینتون

* انفرادی زنان: بدمینتون بازان چین، هنگ کنگ، تایپه، چین، تایلند، چین، هندوستان و دانمارک به ترتیب نمایندگان تایپه، فرانسه، سنگاپور، کره جنوبی، آلمان، اندونزی، هلند و ژاپن را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

* انفرادی مردان: ورزشکاران هندوستان، چین، کره جنوبی، مالزی، دانمارک، ژاپن و دو نماینده دیگر از چین به ترتیب مقابل نمایندگان سریلانکا، اندونزی، دانمارک، اندونزی، کره جنوبی، گواتمالا، هنگ کنگ و آلمان به برتری رسیدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

* دو نفره مختلط: ۲ تیم از چین و نمایندگان اندونزی و دانمارک به ترتیب با برتری مقابل تیم های دانمارک، لهستان، آلمان و تایلند به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

* دو نفره زنان: تیم های روسیه، ژاپن، کانادا و چین به ترتیب با برتری مقابل تیم های آفریقای جنوبی، دانمارک، استرالیا و تایپه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

** بسکتبال زنان

* گروه A: چین۷۶ آنگولا۵۲ / کرواسی۷۰ جمهوری چک۸۹ / آمریکا۸۹ ترکیه۵۸

* گروه B: کانادا۶۰ فرانسه۶۴ / استرالیا۶۷ برزیل۶۱ / بریتانیا۶۱ روسیه۶۷

** والیبال ساحلی

زنان: تیم های چین، آلمان، روسیه، برزیل، جمهوری چک و آمریکا به ترتیب مقابل تیم های یونان، موریس، سوییس، جمهوری چک، استرالیا و اتریش پیروز شدند.

مردان: تیم های روسیه، لهستان، آمریکا، نروژ، برزیل و آلمان به ترتیب بر تیم های چین، آفریقای جنوبی، لتونی، بریتانیا، کانادا و سوییس غلبه کردند.

** بوکس

* وزن ۵۶ کیلوگرم مردان: نمایندگان کوبا، برزیل، ایرلند، مکزیک، بریتانیا، بلغارستان، الجزایر و آذربایجان به ترتیب مقابل ورزشکاران آمریکا، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، ایتالیا، استرالیا، جمهوری دومینیکن و ژاپن به برتری رسیدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

* وزن ۹۱ کیلوگرم مردان: بوکسورهای روسیه، بلغارستان، آرژانتین، جمهوری آذربایجان، کوبا، ایتالیا و بلاروس به ترتیب با پیروزی مقابل نمایندگان آمریکا، چین، الجزایر، استرالیا، ایران (علی مظاهری)، آنگولا و اکوادور به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

* وزن بعلاوه ۹۱ کیلوگرم مردان: ورزشکاران آذربایجان، روسیه، مراکش، ایتالیا، قزاقستان، کانادا، چین و بریتانیا با برتری مقابل بوکسورهای کنگو، آمریکا، کامرون، اکوادور، آلمان، فرانسه، استرالیا و کوبا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

** قایقرانی کانو اسلالوم

* کایاک یک نفره مردان: نمایندگان ایتالیا، جمهوری چک و آلمان به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

** دوچرخه سواری

* تایم تریل انفرادی زنان: ورزشکاران آمریکا، آلمان و روسیه به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

* تایم تریل انفرادی مردان: دو رکابزن بریتانیا مدال های طلا و برنز را تصاحب کردند و مدال نقره به نماینده آلمان رسید.

** شیرجه

* شیرجه دونفره هماهنگ از تخته ۳متر مردان: نمایندگان چین، روسیه و آمریکا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

** شمشیربازی

* اسلحه اپه انفرادی مردان: نمایندگان ونزوئلا، نروژ و کره جنوبی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برتز را تصاحب کردند.

* اسلحه سابر انفرادی زنان: شمشیربازان کره جنوبی، روسیه و اوکراین به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

** فوتبال مردان

گروه A: سنگال۱ امارات عربی متحد ه ۱ / بریتانیا۱ اروگوئه صفر (تیم های بریتانیا و سنگال به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند)

گروه B: مکزیک۱ سوئیس صفر/ کره جنوبی صفر گابن صفر (تیم های مکزیک و کره جنوبی راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند)

گروه C: برزیل۳ نیوزیلند صفر / مصر۳ بلاروس۱ (تیم های برزیل و مصر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند)

گروه D: ژاپن صفر هندوراس صفر/ اسپانیا صفر مراکش صفر (تیم های ژاپن و هندوراس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند)

** ژیمناستیک هنری

* انفرادی ۶ اسباب مردان: نمایندگان ژاپن، آلمان و آمریکا به ترتیب صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

** هندبال زنان

گروه A: مونته نگرو ۳۰ آنگولا ۲۵ / بریتانیا ۱۷ برزیل۳۰ / روسیه ۲۸ کرواسی۳۰

گروه B: نروژ۲۷ کره جنوبی۲۷ / فرانسه۲۹ سوئد۱۷ / اسپانیا۲۴ دانمارک۲۱

** هاکی مردان

گروه A: اسپانیا صفر استرالیا۵ / آفریقای جنوبی۲ بریتانیا۲ / پاکستان۲ آرژانتین صفر

گروه B: بلژیک۱ هلند۳ / نیوزلند۳ هندوستان۱ / کره جنوبی صفر آلمان۱

** جودو

* وزن منهای ۹۰ کیلوگرم مردان: جودوکاران کره جنوبی و کوبا به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند و نمایندگان ژاپن و یونان به طور مشترک به مدال برنز رسیدند.

* وزن منهای ۷۰ کیلوگرم زنان: جودوکار کشور فرانسه به مدال طلا دست یافت، نماینده کشور آلمان به مدال نقره رسید و ورزشکاران هلند و کلمبیا به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند.

** قایقرانی روئینگ

* یک نفره سنگین وزن مردان: نمایندگان نیوزیلند،سوئد و آلمان از گروه نخست، جمهوری چک، بریتانیا و جمهوری آذربایجان از گروه دوم، با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم گروه های خود به مرحله نهایی (فینال A) صعود کردند.

* دونفره سبک وزن مردان: تیم های چین و آمریکا به ترتیب با قرار گرفتن در رده های اول و دوم به مرحله نهایی (فینال A) صعودکردند.

* دونفره زنان: نمایندگان بریتانیا، استرالیا و نیوزلند به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

* چهارنفره سنگین وزن زنان: تیم های اوکراین، آلمان و آمریکا به ترتیب صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

* هشت نفره مردان: تیم های آلمان، کانادا و بریتانیا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

* چهارنفره سنگین وزن مردان: تیم های کرواسی، استرالیا و بریتانیا از گروه نخست و آلمان، استونی و لهستان از گروه دوم، با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم گروه های خود راهی مرحله نهایی (فینال A) شدند.

* دونفره مردان: نمایندگان نیوزیلند، ایتالیا و کانادا از گروه نخست و بریتانیا فرانسه و استرالیا از گروه دوم، با قرار گرفتن در رده های اول تا سوم گروه های خود به مرحله نهایی (فینال A) صعود کردند.

** قایقرانی بادبانی

* کلاس RS-X مردان: قایقرانان بریتانیا، یونان، هلند، لهستان و فرانسه در پایان مرحله چهارم به ترتیب رده های اول تا پنجم را کسب کردند.

* دونفره کلاس ۴۹er مردان: ورزشکاران آمریکا، ایرلند، اسپانیا، استرالیا و اتریش در پایان مرحله چهارم به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند.

* سه نفره کلاس Laser Radial زنان: نمایندگان ایرلند، بریتانیا، چین، فنلاند و هلند در پایان مرحه دوم به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند.

* کلاس لیزر (Laser) مردان: قبرس، بریتانیا، آلمان، کرواسی و سوئد در پایان مرحله چهارم به ترتیب رده های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

* سه نفره کلاس Elliott 6 زنان: تیم های تیم های از آمریکا، اسپانیا، پرتغال، نیوزلند، فنلاند، هلند، روسیه، فرانسه، استرالیا، روسیه، فنلاند و استرالیا مقابل حریفان خود پیروز شدند.

* کلاس RS-X زنان: قایقرانان اسپانیا، رژیم اشغالگر قدس، لهستان، فنلاند و آلمان در پایان مرحله چهارم به ترتیب رده های اول تا پنجم را کسب کردند.

** تیراندازی

* تپانچه مسافت ۲۵ متر متر زنان: تیراندازان کره جنوبی، چین و اوکراین به ترتیب مدال های طلا، نقره و برتز را کسب کردند.

** شنا

* ۱۰۰ متر آزاد زنان: شناگران استرالیا، بلاروس و آمریکا در رده های اول تا سوم گروه نخست و نمایندگان هلند، آمریکا، چین، دانمارک و بریتانیا به ترتیب در رده های اول تا پنجم گروه دوم قرار گرفتند و به مرحله نهایی صعود کردند.

* ۲۰۰ متر کرال پشت مردان: نمایندگان آمریکا، ژاپن، لهستان، استرالیا و رژیم اشغالگر قدس، رده های اول تا پنجم گروه نخست و شناگران آمریکا، چین و ژاپن، رده های اول تا سوم گروه دوم را کسب کردند و به مرحله نهایی راه یافتند.

* ۲۰۰ متر قورباغه زنان: شناگران دانمارک، روسیه، آمریکا و استرالیا از گروه نخست و آمریکا، ژاپن، آفریقای جنوبی و کانادا از گروه دوم با قرار گرفتن در رده های اول تا چهارم به مرحله نهایی صعود کردند.

* ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مردان: دوشناگر آمریکا و نمایندگان بریتانا و رژیم اشغالگر قدس در گروه نخست و شناگران مجارستان، برزیل و دو نماینده ژاپن در گروه دوم به ترتیب رده های اول تا چهارم را کسب کردند.

* ۴ در ۲۰۰ متر آزاد امدادی زنان: شناگران آمریکا، استرالیا و فرانسه به ترتیب به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند.

* ۲۰۰ متر قورباغه مردان: نمایندگان مجارستان، بریتانیا و ژاپن به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

* ۲۰۰ متر پروانه زنان: شناگران چین، اسپانیا و ژاپن به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را تصاحب کردند.

* ۱۰۰ متر آزاد مردان: نمایندگان آمریکا، استرالیا و کانادا به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

** پینگ پنگ

*انفرادی مردان: ۲ نماینده کشور چین با برتری مقابل ورزشکاران هنگ کنگ و ژاپن راهی دیدار نهایی شدند.

*انفرادی زنان: ۲ پینگ پنگ باز از کشور چین صاحب مدال های طلا و نقره شدند و پینگ پنگ باز سنگاپور به مدال برنز رسید.

** تنیس

* انفرادی مردان: نمایندگان اسپانیا، آرژانتین، سوییس، فرانسه، صربستان، آمریکا، بریتانیا و ژاپن به ترتیب مقابل تنیس بازان بلژیک، فرانسه، ازبکستان، اسپانیا، استرالیا، صربستان، قبرس و اسپانیا پیروز شدند و به دور چهارم صعود کردند.

* انفرادی زنان: ورزشکاران آلمان، آمریکا، روسیه، جمهوری چک، آلمان، بلاروس، روسیه و دانمارک به ترتیب مقابل نمایندگان صربستان، روسیه، آلمان، ایتالیا، آمریکا، روسیه، آلمان و اسلواکی به برتری رسیدند و راهی دور چهارم شدند.

* دونفره مردان: تیم های برزیل، رژیم اشغالگر قدس، کرواسی و فرانسه با غلبه بر تیم های جمهوری چک، سوییس، سوئد و هندوستان به مرحله بعد صعود کردند.

* دونفره زنان: نمایندگان آمریکا و تایپه مقابل روسیه و ایتالیا پیروز شدند و به مرحله بعد صعود کردند.

* دونفره مختلط: نمایندگان استرالیا، آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و بلاروس با غلبه بر تیم های لهستان، روسیه، ایتالیا، سوئد و آلمان به دور دوم صعود کردند.

** والیبال زنان

گروه A: جمهوری دومینیکن صفر ژاپن۳ / الجزایر صفر روسیه۳ / بریتانیا صفر ایتالیا۳

گروه B: صربستان صفر ترکیه۳ / آمریکا۳ چین صفر / برزیل صفر کره جنوبی۳

** واترپلو زنان

گروه A: مجارستان۱۱ چین۱۰ / اسپانیا۹ آمریکا۹

گروه B: ایتالیا۴ روسیه۷ / بریتانیا۳ استرالیا۱۶

** وزنه برداری

* ورزن ۷۷ کیلوگرم مردان: دو ورزشکار کشور چین مدال های طلا و نقره را تصاحب کردند و مدال برنز به ورزنه بردار کوبا رسید.

* وزن ۶۹ کیلوگرم زنان: نمایندگان کره شمالی، رومانی و بلاروس به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۵۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.