نتایج نظرسنجی کاهش عیار طلا منفی شد

۲۳م آذر ،

نتایج نظرسنجی کاهش عیار طلا منفی شد | چاپ |
پنجشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۲:۳۶

بینا-  رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از مخالفت شدید واحدهای صنفی و مشتریان آنها از طرح کاهش عیار طلا خبر داد.
به گزارش بینا، احمد وفادار رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، از نظرسنجی این اتحادیه برای کاهش عیار طلا خبر داد و به پایگاه اینترنتی طلا افزود: ما از ۱۰۰ واحد صنفی طلافروش و ۱۰۰ مشتری و خریدار مصنوعات طلا نظرسنجی کردیم و همه آنان به شدت مخالف کاهش عیار طلا به زیر۱۸ بودند.
وی اعلام کرد: برای تبدیل عیار ۱۷ به ۱۸ حدود شش سال طول کشید تا عیار استاندارد ایران ۱۸ شد، حالا دوباره بیاییم عیار را به ۱۴ کاهش دهیم.
وفادار خاطر نشان کرد: مصنوعات طلایی زیرعیار ۱۸ در ایران جواب نمی دهد و سیاه می گردد، و کاهش عیار ضربه مهلکی به صنعت طلا و جواهر کشورمان وارد می کند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران طلا تاکید کرد: تولیدکنندگانی که طرح کاهش عیار را مطرح می کنند همه زیر مجموعه اتحادیه طلا و جواهر می باشند و آنان باید تابع قوانین این اتحادیه باشند.
وی تصریح کرد: من منتخب مردم در این صنف هستم و مردم به من رأی داده اند که از حیثیت و منافع صنفی آنان دفاع کنم، و تا من هستم نمی گذارم عیار به زیر ۱۸ کاهش پیدا کند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خاتمه اعلام کرد: با سازمان استاندارد هم در این زمینه صحبت شده و ایشان هم نظر ما را تأیید کرده اند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.