نتایج نهایی آزمون سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران

نتایج نهایی آزمون سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران

نتایج نهایی آزمون ورودی مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برای سال تحصیلی ۹۱ـ ۹۲ اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در این مقطع ۴هزار و ۸۷۸ نفر متقاضی شرکت در آزمون کتبی بودند که از این میان هزار و ۴۸۲ نفر در آزمون کتبی قبول و به مصاحبه معرفی شدند و اسامی ۹۳۶ نفر به عنوان قبول‌شدگان نهایی اعلام شده است.
تحصیل بانوان طلبه در حال حاضر در مقطع سطح سه در رشته‌های رشته تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، مطالعات اسلامی زنان و تاریخ اسلام انجام می‌گیرد و پذیرش سال تحصیلی آینده برای نخستین بار در رشته اخلاق و تربیت اسلامی نیز صورت خواهد گرفت، اما پذیرش رشته مطالعات اسلامی زنان به دلیل به حدنصاب نرسیدن متقاضیان انجام نمی‌گیرد.
تحصیل طلاب در مقطع سطح سه در سه شیوه حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری انجام می‌ شود که در شیوه حضوری اسامی ۵۹۳ نفر قبول‌شده نهایی اعلام شده که از این میان ۲۷۱ نفر در رشته تفسیر و علوم قرآنی، ۱۵۸ نفر در رشته فقه و اصول، ۱۰ نفر در رشته فلسفه اسلامی، ۱۱ نفر در رشته اخلاق و تربیت اسلامی و ۲۶ نفر در رشته تاریخ اسلام معرفی شده‌اند که پذیرش در رشته فلسفه اسلامی تنها در یک مرکز در شهر مقدس قم انجام می‌گیرد.
تعداد طلاب قبول‌شده در شیوه نیمه‌حضوری ۸۷ نفر است که از این میان ۶۹ نفر در رشته تفسیر و علوم قرآنی و ۱۸ نفر در رشته فقه و اصول پذیرفته شده‌اند. همچنین ۲۵۶ نفر در شیوه غیرحضوری سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران قبول شده‌اند که از میان این عده ۱۰۳ نفر در رشته تفسیر و علوم قرآنی، ۱۰۳ نفر در رشته فقه و اصول و ۵۰ نفر در رشته تاریخ اسلام پذیرفته شده‌اند.

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.