نتایج نهایی آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران کشور اعلام شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ،حجت‌الاسلام ‘محسن محدث’ روز دوشنبه اظهار داشت: امسال ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر به منظور شرکت در آزمون کتبی حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده بودند که از این میان ۱۵ هزارو۹۰۰ نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند.

وی با بیان اینکه در مقطع سطح دو ۹ هزار و ۵۴۸ نفر به عنوان قبول ‌شدگان نهایی معرفی شده‌اند، تصریح کرد:با توجه به اینکه تعداد اندکی از مدارس علمیه خواهران کشور، متقاضیان را با مدرک سیکل پذیرش می‌کنند، تنها ۱۷۸ نفر دارای مدرک سیکل به این مدارس راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: سایر داوطلبان دارای حداقل مدرک دیپلم بوده‌اند که هفت هزار و ۸۹۳ نفر از آنها در شیوه حضوری،۱۹۱ نفر در شیوه نیمه ‌حضوری و یکهزار و ۲۸۶ نفر در شیوه پاره‌ وقت قبول شده‌اند.

محدث یادآور شد: تحصیل خواهران طلبه در مقطع سطح دو در رشته عمومی معارف اسلامی در ۲۸۷ مدرسه علمیه خواهران سراسر کشور انجام می‌گیرد.

وی گفت: داوطلبان مقطع سطح دو(کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران از سه طریق می‌توانند در باره قبولی خود در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اطلاع کسب کنند.

وی این روشها را شامل مراجعه به پایگاه اینترنتی www.whc.ir/paziresh و وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری، ارسال کد ملی به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۱۴۴ و مراجعه به مدارس علمیه خواهران سطح کشور ذکر کرد.

وی افزود: آن دسته از داوطلبان مقطع سطح دو که نسبت به نتیجه مصاحبه خود اعتراض دارند، از ۲۵ تا ۲۸ مرداد می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی www.whc.ir/paziresh و وارد کردن شماره ملی و کد رهگیری، وارد صفحه شخصی خود شوند و اعتراض خود را اعلام و در روز چهارم شهریور ماه از همین طریق، نتیجه اعتراض را مشاهده کنند.

نتایج آزمون ورودی و مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع سطح سه(کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران نیز ۲۶ مردادماه اعلام خواهد شد.ک/۱

/۸۱۳۱/ ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۴۷۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سلام،چرا حوزه میگه هنوز نتایج نهایی نیومده ؟ هر چی کد رهگیری میزنم مینویسه نادرست؟:

    خوب

  2. زهرا علی پسندی:

    علاقه من به حوزه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.