نتایج کسب شده در بازی های برگزار شده جمعه سوم شهریور

هفته ششم لیگ برتر امروز جمعه سوم شهریور به غیر دربی ۷۵ که با تساوی بدون گل به پایان رسید سه دیدار دیگر را نیز در برداشت که نتایج آن به شرح زیر است.

*نفت تهران مقابل ملوان به برتری دست یافت  
به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، در ادامه هفته‌ ششم لیگ برتر عصر امروز و از ساعت ۱۹:۱۵ دو تیم ملوان بندر انزلی و نفت تهران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که نفت تهران در پایان با نتیجه ۳ بر یک برابر میزبان خود به برتری دست یافت.
 گلهای نفت را در این دیدار یعقوب کریمی در دقیقه ۲۷ و ایمان موسوی در دقایق ۴۰ و ۶۵ به ثمر رساندند و تک گل ملوان را نیز جلال رافخایی در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
داور این دیدار حسین زرگر بود که به حسین بادامکی، جواد شیرزاد، سعید یوسف‌زاده، و مهرداد اولادی از ملوان و مانوئل باتیستا و وحید حمدی‌نژاد از نفت تهران کارت زرد نشان داد.
 *اولین پیروزی ذوب‌آهن و تساوی فجرسپاسی و گهر زاگرس
  دیدار تیم‌های فجرسپاسی و گهر زاگرس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
قضاوت این دیدار برعهده جهانبازی بود. وی به علیرضا محمد از گهر و محمد آفند از فجرسپاسی کارت زرد نشان داد.
در دیگر دیدار دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.
 شاگردان رسول کربکندی در دقیقه ۷ توسط ماچادو، دقیقه ۱۴ توسط آکو استوجکوف و دقیقه ۶۱ توسط اسماعیل فرهادی به گل رسیدند و تک گل تبریزی‌ها را نیز محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در پایان ذوب‌آهن با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یابد.
قضاوت این دیدار برعهده تورج حق‌وردی بود. وی به ابراهیم محمدی، مهدی رجب‌زاده و مجتبی بابک (بازیکن ذخیره) از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. ح
مید شفاعت نیز از ذوب‌آهن در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.