نتیجه افزایش قیمت” مسکن مهر” تا چند روز آینده مشخص می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رهبر گفت: درخواست افزایش قیمت مسکن مهر را به وزارت راه وشهرسازی ارائه کرده ایم که تا چند روز آینده بررسی و نتیجه‌ آن مشخص می شود.

ایرج رهبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه درخواست افزایش قیمت مسکن مهر را به وزارت راه وشهرسازی ارائه کرده ایم ،گفت: تورم ۴۴ درصدی و از سوی دیگر افزایش قیمت مصالح ساختمانی زمینه ساز این درخواست شده است.

وی ادامه داد: در صورتی که با این میزان تورم ورشد قیمت مصالح ساختمانی قیمت های مسکن مهر افزایش نیابد بسیاری از این پروژه ها بلا تکلیف می ماند.

رهبر در ادامه اظهار داشت: در دولت های قبلی میزان افزایش قیمت مسکن مهر بین ۱۰ تا ۱۲ درصد بود که این میزان جوابگوی نیازهای انبوه سازان نیست.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در ادامه تصریح کرد: پیشنهادی در قالب جدول افزایش قیمت ها به وزارت راه وشهرسازی ارائه شده که تا چند روز آینده نتیجه ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است،افزود:بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر مانده که پیشرفت فیزیکی ۱۰ بقیه واحدها از ۱۰ درصد تا ۹۵ درصدی داشته است .

رهبر خاطر نشان کرد:پیشرفت فیزیکی اکثر واحدهای مسکن مهر از ۷۰ درصد عبور کرده است و تنها بخشی از پروژه‌ها در شهر پردیس که ۸۰ هزار واحد است و آخرین قرارداد انبوه‌سازان بود، از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت فیزکی دارند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.