نتیجه بررسی واردات خودرو با ارز مرجع، به‌زودی به صحن علنی بهارستان اعلام خواهد شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه نتیجه بررسی واردات خودرو با ارز مرجع، به‌زودی به صحن علنی بهارستان اعلام خواهد شد، گفت: کمیسیون اصل۹۰ کمیته‌های ویژه‌ای را مسئول پیگری این امر کرده که به طور مداوم به این موضوع رسیدگی می‌کنند که بخشی از این طرح تکمیل شده و بخشی دیگر نیز پس از تکمیل در دستور کار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ، لالجین و بهار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسی‌های صورت‌گرفته کمیسیون اصل۹۰ پیرامون واردات خودرو به کشور با ارز مرجع گفت: گزارشاتی در این زمینه از ماه گذشته در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ قرار گرفته و در این کمیسیون در حال بررسی است.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون اصل۹۰ مجلس کمیته‌های ویژه‌ای را مسئول پیگری این امر کرده که به طور مداوم به این موضوع رسیدگی می‌کنند که بخشی از این طرح تکمیل شده و بخشی دیگر نیز پس از تکمیل در دستور کار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است واردات ۷۰ تا ۸۰ درصد خودروهای لوکس به کشور از ابتدای سال جاری با ارز با نرخ مرجع صورت گرفته است و این در حالیست که بر اساس قانون، تنها کالاهای ضروری باید از ارز با نزخ مرجع که همان ۱۲۲۶ تومان است، استفاده کنند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.