نتیجه‌گیری مطلوب از مذاکرات هسته‌ای بدون هرگونه غرض‌ورزی سیاسی محقق خواهد شد

۱۷فروردین۱۳،

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: در آخرین دور مذاکرات که در آلماتی انجام شد، گروه ۱+۵ تاحدودی از مواضع غیرمنطقی خود فاصله گرفت و به پیشنهادات ایران نزدیک شد بنابراین می‌توان این دور از مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد که اگر همین روند ادامه پیدا کند می‌توان بیش از پیش به حل پرونده هسته‌ای ایران امیدوار بود.

” مهدی فضایلی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ گفت: هر دوره از مذاکرات در شرایط متفاوتی برگزار شد بنابراین نمی‌توان ارزیابی یکسانی را در مورد این مذاکرات انجام داد. 

وی ادامه داد: در آخرین دور مذاکرات که در آلماتی انجام شد، گروه ۱+۵  تاحدودی از مواضع غیرمنطقی خود فاصله گرفت و به پیشنهادات ایران نزدیک شد بنابراین می‌توان این دور از مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد که اگر همین روند ادامه پیدا کند می‌توان بیش از پیش به حل پرونده هسته‌ای ایران امیدوار  بود.

این کارشناس مسائل هسته‌ای در پایان خاطرنشان کرد: گروه ۱+۵ اگر بخواهد رویکردی غیر از این را پیش گیرد مطمئنا به بن‌بست خواهد رسید چراکه تنها راه رسیدن به نتایج مطلوب گام برداشتن در مسیر صحیح مذاکرات بدون غرض‌ورزی سیاسی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.