نتیجه به کمیته انضباطی واگذار شد

۲۸م آذر ،

بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال در خصوص نتیجه بازی تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل روز دوشنبه و در جلسه کمیته انضباطی تصمیم گیری می گردد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ارومیه امروز میزبان یکی از بازی های هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال میان تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل بود که این بازی به سبب رفتار ناشایست تماشاگران ارومیه ای ناتمام ماند. به نقل از رییس سازمان لیگ والیبال روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات رخ داده در این بازی با حضور نمایندگان تیم ها، مسئولان سازمان لیگ و ناظران این مسابقه برگزار می گردد که تصمیم گیری نهایی در این جلسه مشخص می گردد.
منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ دربارهٔ اتفاقات رخ داده در این بازی گفت: در ست سوم، در حالی یک ست را کاله برده بود و ارومیه هم یک ست را از آن خود کرده بود و بازی هفت بر هفت پیش می رفت، آبشار موسوی توسط مصطفی وند دفاع شد و موسوی توپ را با پا شوت کرد و تماشاگران ارومیه ای اشیائی را به داخل زمین پرتاب کردند که با دستور ناظران مسابقه این بازی نیمه تمام ماند و تیم ها به رختکن هدایت شدند. اما بعد از برقراری نظم از سوی مسئولان برگزاری مسابقه مسئولان تیم کاله اعلام کردند که این بازی را ادامه نمی دهند. در هر حال ما منتظر گزارش ناظران هستیم تا در جلسه روز دوشنبه ۴دیماه در خصوص این بازی تصمیم گیری شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.