نتیجه دیدار والیبال ایران و کانادا در انتخابی المپیک

تاریخ انتشار: ۲۹ May 2016 | 5:30 am

نتیجه دیدار والیبال ایران و کانادا در انتخابی المپیک

تیم ملی والیبال ایران و کانادا در دومین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف هم رفتند.

نتیجه والیبال ایران و کانادا:

به گزارش ممتاز نیوز، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در سالن متروپولیتن شهر توکیو ژاپن به مصاف کانادا رفت. ملی‌پوشان ایران که در دیدار نخست برابر استرالیا با یک نمایش قابل قبول سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

ست اول ۲۹ بر ۲۷ کانادا

دو تیم تا امتیاز ۴ برابر پیش می رفتند اما کانادا با دو سرویس خوب توانست دو امیاز جلو بیفتد و نتیجه ۶ بر ۴ شود. کانادایی ها با حفظ فاصله و با برتری ۸ بر ۶ به استراحت فنی اول رفتند.

ملی پوشان ایران تلاش زیادی برای جبران فاصله امتیازی می کردند ام با دریافت های ضعیف فاصله بیشتر و نتیجه ۱۳ بر ۱۰ شد تا لوزانو(Raúl Lozano) درخواست وقت استراحت کند.

پس از وقت استراحت ملی پوشان ایران عالی کار کردند و با سرویس های خوب موسوی و معروف و همچنین دفاع روی تور عالی و دقت در اسپک توانستند نتیجه را ۱۴ بر ۱۴ برابر کنند.

ملی پوشان ایران که با یک بازی برتر در اواسط ست به خدشان آمده بودند با برتری ۱۶ بر ۱۵ به استراحت فنی دوم رفتند. دو تیم پس از استراحت فنی دوم پایاپای پیش می رفتند و هیچ امتیازی را از دست نمی دادند تا فاصله امتیازی ایجاد نشود.

بازی تا نتیجه ۲۷ برابر پیش می رفت تا اینکه کانادایی ها با یک اسپک خوب توانستند نتیجه را ۲۸ بر ۲۷ کنند و در ادامه اسپک عبادی پور به بیرون رفت تا کانادا به امتیاز ۲۹ برسد و این ست با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به نفع کانادا به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه به روزرسانی می شود…

تهیه و تدوین: گروه ورزشی ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.