نتیجه یک فصل تلاش، فردا مشخص می گردد / اعتراضات را با برنامه به سازمان لیگ ارائه می دهیم

۲۳فروردین۱۳،

خوروش در خصوص تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است این تیم به خاطر توانایی هایش در صدر جدول قرار دارد به طور حتم تیم ملی بازی سختی مقابل استقلال خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: یک مرتبه فوتبال ما در این چند هفته حرفه ای شده و بازی ها فشرده برگزار می گردد تیم فوتبال سپاهان هم به مانند تیم های اروپایی باید سه، چهار روز یک بار بازی کند.

وی در خصوص زمان بازی جام حذفی گفت: ما نسبت به زمان بازی حذفی در روز ۱۴ اردیبهشت اعتراض داریم. اعتراضمان را با برنامه ریزی برای دو هفته آخر لیگ به سازمان لیگ ارائه خواهیم داد.

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه ریزی ها برای فینال جام حذفی و دو هفته باقیمانده به پایان لیگ دوازدهم به این صورت است: هفته سی و سوم ۳۰ فروردین برگزار شود ، هفته سی و چهارم هم در ۱۵ اردیبهشت انجام شود و ۲۰ اردیبهشت هم برای بازی فینال حذفی بگذارند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما بر خلاف تیم پرسپولیس علاوه بر اعتراض راه حل مناسبی هم برای برگزاری فینال جام حذفی هم ارائه دادیم.

وی دربارهٔ صحبت های پرسپولیسی ها بر برنامه های لیگ به نفع اصفهانی ها است گفت: تیم ما و پرسپولیس فینالیست های جام حذفی روز ۱۰ اردیبهشت یک بازی دارند و چهار روز بعد هم باید با هم بازی کنند این برنامه نشان می دهد که حق هیچ کدام از تیم ها ضایع نشده است.

وی در ادامه بیان داشت: پرسپولیسی ها خواهان انجام بازی با ملوان انزلی در روز ششم اردیبهشت به جای دهم اردیبهشت ماه می باشند. آن ها فقط تمایل دارند که بازی خودشان زودتر برگزار شود و نمی خواهند که بازی ها در این روز عقب بیافتد. به هر حال این تیم نباید فقط منافع خودش را ببیند اگر سازمان لیگ محبت کوچکی به تیم سپاهان کرده ، پرسپولیسی ها اعلام کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه ریزی فشرده سازمان لیگ سبب شد که ما شانس در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم و به نوعی از این مسابقات اوت شویم.

خوروش در خصوص شکایت صعودی ها از باشگاه گفت: همه تیم های صعودی شکایت نکردند بلکه فقط تیم فوتبال الهلال عربستان بود که نسبت به میزبانی تیم فوتبال استقلال اعتراض داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم ما مشکلی با تیم های عربستانی ندارد و ما به خوبی از تیم الاهلی پذیرایی کردیم و بازی جوانمردانه مقابل این تیم ارائه دادیم. ما کاری به دیگر تیم ها نخواهیم داشت.

خوروش تصریح کرد: تماشاگران ما هم در بازی با الاهلی مواد محترقه پرتاب کردند اما باشگاه الاهلی هیچ اعتراضی نکرد به خاطر این که ما با این باشگاه عربی روابط دوستانه ای داریم و مشکلی هم برایمان به وجود نمی آورند.

وی دربارهٔ مذاکره پرسپولیس با کرانچار برای فصل آینده گفت: بعضی از اشخاص از ابتدای فصل این موضوع را مطرح کردند که کرانچار با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته است به هر حال این موضوع شایعه ای بیش نیست و آن را تکذیب می کنم، حضور جمشیدیان در تیم پرسپولیس هم منتفی است.

گفتنی است تیم های فوتبال سپاهان و استقلال روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر به مصاف هم می روند تا قهرمان لیگ دوازدهم شخص شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.