نجابت: ائتلاف اصولگرایان صددرصد واجب است

۲۲خردادماه،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ولایتی فردی کارآمد و مشروع است، اما بهتر است که در جهت حفظ منافع اصولگرایان به نتایج نظرسنجی‌ها تمکین کرده و از انتخابات کناره‌گیری کند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: بنده معتقدم که ائتلاف اصولگرایان صددرصد واجب است.

وی ادامه‌داد: با توجه به صحبت‌هایی که اصلاح‌‌طلبان و کارگزاران در رسانه‌هایشان مطرح می‌کنند، مصلحت نظام و انقلاب است که کاندیداهای اصولگرا تا امروز عصر برای انقلاب ،تصمیم فوری جهت اجماع اتخاذ کنند زیرا اگر این‌طور نشود، ۹۹ درصد انتخابات به دور دوم خواهد رفت که در این مقطع پشیمانی سودی ندارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح‌کرد: همه اصولگریان باید به ائتلاف پایبند باشند. کاندیداهای اصولگرا باید درک کنند که در حال حاضر مسئله  انقلاب و نظام مطرح است. اصلاح‌طلبان، فتنه‌گران، ملی مذهبی‌‌ها و نهضت آزادی‌ها امتحان خود را در این کشور به خوبی پس نداده‌اند که باید همه کاندیداهای اصولگرا در این زمینه هوشیار باشند.

نجابت در ادامه با بیان اینکه اگر اصولگرایان با یکدیگر به جمع‌بندی برسند، به احتمال ۶۰ درصد ممکن است که انتخابات در دور اول به نفع اصولگرایان تمام شود، گفت: حدادعادل مردانگی کرد و در مدت تبلیغات نه تنها سیاه‌نمایی نکرد، بلکه بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مطالبی مطرح نکرد و در انتها نیز به نتایج نظرسنجی‌ها پایبند بود.

وی در ادامه اظهارداشت: دشمنان همواره مطالبی علیه انقلاب و نظام در انتخابات مطرح می‌کنند که ضروری است اصولگرایان در این شرایط به اجماع رسیده و در جهت حفظ نظام و انقلاب گام بردارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: با توجه به اینکه حداد عادل به توافقات ائتلاف سه‌گانه پایبند بود و از ادامه مسیر کناره‌گیری کرد، بهتر است که ولایتی هم در جهت حفظ منافع نظام و اصولگرایان اقدام کرده و از کاندیداتوری در انتخابات کناره‌گیری کند.

نجابت در همین زمینه گفت: در جلسه‌ای که در جمعیت ایثارگران با ولایتی داشتیم، او همواره معتقد بود که نظر جامعتین برایش اهمیت دارد که بر این اساس وی باید از ادامه کار کناره‌گیری کند.  بنده معتقدم که ولایتی فردی کارآمد و مشروع است، اما باید به نتایج نظرسنجی‌ها تمکین کند، زیرا در حال حاضر قالیباف در صدر نظرسنجی‌ها قرار دارد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.