نجابت: ورود زودهنگام اصلاح طلبان به انتخابات به صلاح نیست

احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت زودهنگام اصلاح طلبان برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری افزود: بالاخره اصلاح طلبان از فضای سیاسی سقوط کردند وبه فکر بازسازی و حضور در قدرت افتاده‌اند، بر این اساس از هم اکنون موضوع انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را مطرح می کنند و مدام در رسانه های خود از عارف و کمال خرازی به عنوان نامزدهای احتمالی این جریان نام می برند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه تشکل ها و احزاب در سال آخر دولت وارد انتخابات آتی ریاست جمهوری می شوند گفت: اما این ورود نباید رسانه ای شود، اگر بنای فعالیت است باید آرام و درون تشکیلاتی انجام شود.

وی گفت: باید عاقلانه و با تدبیر و با اخلاق انتخاباتی  به انتخابات آینده ورود پیدا کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین به فعالان سیاسی و احزاب توصیه کرد که در فضای سیاسی کشور بر اساس رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری حرکت کنند و منویات ایشان را جدی بگیرند.

بنابراین گزارش، درهفته‌های اخیر برخی از مطبوعات و هفته نامه‌های اصلاح طلب با ارائه تحلیل از دیدارهای اخیر برخی از چهره های اصلاح طلب همچنین در مقاله های متعدد به انتخابات ریاست جمهوری پرداخته  و از حضور این جریان سیاسی در انتخابات آینده سخن رانده بودند، این در حالی است که انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم سال آینده برگزار می شود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.