نجات جان کودک ۳ ساله وسط برنامه فرزاد حسنی!! +عکس

به گزارش به نقل از ایسنا: در برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی اتفاقی رخ داده است که با واکنش سریع پزشک برنامه, جان یک کودک از مرگ حتمی نجات یافته است.

کارشناس برنامه «اکسیر» با اجرای فرزاد حسنی، کودک سه ساله‌ای را از مرگ نجات داده است.

برنامه «اکسیر» هر هفته از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

نجات جان کودک 3 ساله وسط برنامه فرزاد حسنی!! +عکس

ماجرا از این قرار است که عوامل این برنامه پنجشنبه – ۹ اردیبهشت ماه – در استودیویی حوالی پارک سرخه حصار تهران، در حال ضبط قسمت هفتم «اکسیر» بودند که شیون مادری که کودک ۳ ساله‌اش در بیرون از استودیو برنامه و در آب‌نما غرق شده بود، موجب نگرانی عوامل و تماشاگران برنامه و در نتیجه باعث توقف طولانی ضبط برنامه شده است.

دکتر مسعود صابری، از جراحان مغز و اعصاب کشور مهمان برنامه فرزاد حسنی بوده است که در پی این اتفاق بلافاصه به همراه مجری و عوامل برنامه به محل حادثه رفته و با پسربچه‌ای مواجه شدند که به دلیل پرت شدن در درون آب‌نمایی آلوده، نفس نمی‌کشد و بی جان افتاده است. در نهایت با اقدامات لازم دکتر صابری جهت احیای کودک بی جان، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

پس از تماس با اورژانس، این کودک سه ساله که اهل شهر تبریز بود، به بیمارستان منتقل شد و اکنون حال عمومی وی مساعد است.

برنامه شبانگاهی «اکسیر» پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ و۲۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه ترکیبی به آموزش و اطلاع رسانی با هدف اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامتی، خود مراقبتی و رقابت شرکت‌کنندگان با حضور پزشکان متبحر می‌پردازد.

به پیشنهاد مصطفی شریفی – تهیه‌کننده برنامه «اکسیر» – با شروع مجدد ضبط این برنامه، درباره این اتفاق با حضور دو مجری صحبت شد و قرار است ویدئو لحظه نجات یافتن کودک و حواشی این حادثه پنجشنبه هفته جاری از شبکه سه سیما پخش شود.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.