نجات لنج باری از غرق شدن در آب‌های کیش

کد خبر: ۸۱۴۶۷

تاریخ انتشار: ۰۹ اردیبهشت – ۰۰:۰۶

 

رئیس اداره بنادر و دریانوردی کیش:

کیش – رئیس بنادر و دریانوردی کیش گفت: یک فروند لنج باری توسط مرکز جستجو و نجات دریایی این جزیره از غرق شدن در آبهای کیش نجات یافت.

“قاسم عسکری‌نسب” روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: یک فروند لنج باری عبوری که از امارات عازم دلوار بوشهر بود بامداد جمعه طی تماس با مرکز فرعی جستجو و نجات کیش مبنی بر آب گرفتگی شدید، بلافاصله شناور ناجی اداره بنادر و دریانوردی کیش به همراه تجهیزات و نفرات به سمت موقعیت شناور مذکور که در هفت مایلی جنوب غربی جزیره کیش قرار داشت اعزام شدند.

وی تصریح کرد: شدت آبگرفتگی به حدی بود که هفت نفر خدمه لنج با قطع امید از لنج با به آب انداختن قایق نجات قصد ترک شناور را داشتند ولی حضور به موقع و تلاش هشت ساعته پرسنل اداره بنادر و دریانوردی کیش و پرسنل شناور ناجی و خدمه لنج، شناور از غرق شدن نجات و در بندرگاه کیش پهلو گرفت.

عسکری‌نسب تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره کیش و عبور کشتی‌ها و شناورهای زیادی که از مجاورت این جزیره در تردد هستند اغلب ما شاهد تقاضای کمک از این شناورهای هستیم به طوری که اداره بنادر و دریانوردی کیش سال گذشته با حدود ۴۰ عملیات جستجو، شاهد نجات ۴۳۷ نفر بوده‌ایم.

بابک حسین نیا – خبرنگار بولتن نیوز در کیش

بازدید از صفحه اول

Bookmark and Share


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.