نجات میلیمتری پیرمرد از چرخ‌های قطار – اخبار اجتماعی

پیرمرد انگلیسی که با پریدن از حصار کنار ریل قطار سریع‌السیر گیلینگهام کنت قصد داشت پیش از رسیدن قطار به چهارراه برسد،به طرز معجزه‌آسایی از مرگ گریخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شوک ،این مرد ۶۱ ساله به گفته شاهدان در شرایطی از حصار کنار ریل بالا آمده بود که می‌دانست قطار سریع‌السیر تا ثانیه‌هایی دیگر به آن محل می‌رسد و با سرعت ۱۴۰ مایل بر ساعت از آنجا عبور می‌کند.  
یکی از رانندگان که در ترافیک پشت ریل شاهد این صحنه نفسگیر بود با درآوردن دوربین خود شروع به عکسبرداری از این صحنه کرد.  
کارکنان ایستگاه منطقه نیز که ناگهان متوجه حرکات عجیب مرد شده بودند با  
سر و صدا و فریاد سعی در ممانعت از این اقدام مرد داشتند اما حتی هشدار‌های آنها هم پیرمرد را از رفتارش منع نکرد.  
بررسی تصاویر گرفته شده در این صحنه‌ها نشان می‌دهد این مرد با فاصله‌ای میلیمتری از ریل گذشته و از له شدن زیر چرخ‌‌های قطار نجات یافته است. یکی از شهروندان که به همراه دو دخترش در بالای پل راه آهن مشغول تماشای ورود قطار به ایستگاه بودند، می‌گوید: «ما از بالا همه چیز را می‌دیدیم. واقعاً باور نمی‌کردم این پیرمرد نجات پیدا کند بنابراین زمانی که قطار نزدیک شد چشم‌های بچه‌ها را گرفتم که صحنه بدی را نبینند. همه نفسشان بند آمده بود و زمانی که قطار عبور کرد از صدای خنده و شادی مردم فهمیدم که پیرمرد نجات یافته است.»  
این پیرمرد که توانسته بود با فاصله میلیمتری مرگ را از خود دور کند پس از رفتن قطار توسط مأموران پلیس گیلینگهام دستگیر و به خاطر بر هم زدن آرامش شهر به زندان افتاد.  
قطار‌های سریع‌السیر ژاپنی انگلستان از سریع‌‌ترین قطار‌های جهان هستند.  
 
 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.