نجات پسر ۹ ساله از چاه تالار عروسی

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۵ وگروه نجات ۳سازمان را بصورت همزمان در ساعت ۲۲:۴۸ دقیقه شب گذشته به محل حادثه در بخش شمالی بزرگراه یادگار امام (ره) اعزام کرد.محمد دیبا فرمانده عملیات گروه امداد ونجات ۳ درباره این حادثه گفت: ظاهرا این پسر بچه به اتفاق خانواده در تالارپذیرایی و ویژه برگزاری مراسم حضور یافته بودند که ناگهان وی به داخل چاه ۹ متری سقوط کرد.

وی افزود: نجاتگران بیدرنگ با استفاده از تجهیزات ویژه نجات خود را به عمق ۹متری چاه رسانده وامیر حسین – ش را با رعایت نکات ایمنی از درون چاه خارج کردند.

دیبا هم چنین تصریح کرد: این پسربچه که براثر این حادثه به شدت ترسیده و نیز دچار مصدومیت شده بود بلافاصله توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

این فرمانده آتش نشانی نداشتن درپوش مناسب و نیز محصور نکردن اطراف دهانه چاه را علت اصلی این حادثه اعلام کرد وگفت:در چنین مواقعی شهروندان با حفظ خونسردی کامل فورا با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته وهرگز شخصا اقدام به رفتن به چاه نکنند زیراکه احتمال سقوط خودشان برروی فرد و یا افراد سقوط کرده در چاه است که ممکن است عواقب ناگواری را سبب شود.

وی هم چنین توصیه کرد که شهروندان درصورت مشاهده هر حادثه ای تا رسیدن عوامل امدادی از ازدحام در محل و اطراف آن خودداری کرده وحتی درحین عملیات آتش نشانان، محل حادثه را فورا ترک کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.