نجات ۱۲ نفر در جاده برفی جنگل ابر علی‎آبادکتول

۰۴م آذر ،

رئیس جمعیت هلال احمر علی‎آبادکتول از نجات ۱۲ نفر که در مسیر حد فاصل شیرین‎آباد به سمت جنگل ابر خبر داد.
رضا حاجیلری گفت: در ساعت ۱۲:۳۰ طی تماس مردمی با تلفن ۱۴۷ که به صورت شبانه‎روزی فعال است مطلع شدیم عده‎ای در جاده‎های حوالی علی‎آبادکتول مسیر را گم کرده و در برف‎گیر افتاده‎اند.

وی تصریح کرد: طی تماس با مرکز شاهرود، مشخص شد منطقه‎ای که مسافران در آنجا مانده‎ بودند در حوزه علی‎آبادکتول است لذا یک تیم تخصصی امداد کوهستان به محل اعزام و عملیات نجات را آغاز کردند و خوشبختانه حال تمامی آنها خوب است.

رئیس جمعیت هلال احمر علی‎آبادکتول افزود: این اشخاص شامل سه خانواده با دو خودرو پراید، یک خودرو پژو پارس و یک دستگاه پژو ۲۰۶ از علی‎آبادکتول به سمت شاهرود در حرکت بودند که در ارتفاعات شیرین‎آباد در برف‎گیر کردند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: پس از اتمام عملیات نجات و بازکردن راه توسط این تیم، به سبب اینکه مسافران دوباره گمراه نشوند تا ابتدای مسیری مناسب که بتوانند به مسیر خود ادامه دهند توسط این تیم تخصصی همراهی شدند.

وی از هم استانی‎ها خواست در صورتی که قصد سفر به سمت شاهرود را دارند از مسیر خوش‎ییلاق یا توسکستان استفاده کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر علی‎آبادکتول همچنین از هموطنان عزیز خواست تا به مسیری که شناخت لازم را نسبت به آن ندارند وارد نشوند و از آنجا تردد نکنند و قبل از حرکت ضمن مطمئن بودن از سلامت وسیله نقلیه خود، داشتن وسایل گرمایی و معاینه فنی حتما اطمینان حاصل کنند.

حاجیلری با اشاره به حضور ۲۴ ساعته تیم‎های تخصصی هلال احمر در این مسیر گفت: در تمامی راه‎ها و جاده‎های استان تیم‎های تخصصی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‎رسانی به مردم شریف استان و مسافران عزیز می باشند.

وی ادامه داد: تلفن ۱۴۷ نیز شبانه‎روز پاسخگوی تماس هموطنان برای کمک‎رسانی و امدادرسانی است.
۳۰۳۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.