نجات ۵۰ معتاد از کمپ وحشت

یک شرور حرفه‌ای که با راه‌اندازی کمپ غیرمجاز ،افراد معتاد را شکنجه و از خانواده‌هایشان اخاذی می‌کرد،همراه ۴ همدستش تحت تعقیب ماموران پایگاه نهم آگاهی تهران قرار گرفتند. ماموران با حضور در این کمپ،۵۰ مرد معتاد را که زندانی شده بودند،نجات دادند.

چندی پیش مردی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران علیه ۳ مرد به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد. شاکی گفت: روز حادثه در شهر ری سوار خودرویی شدم تا به قرچک ورامین بروم. در میانه راه راننده تغییر مسیر داد و ۲ سرنشین دیگر با چاقو وقمه مرا تهدید کرده و بشدت کتکم زدند و پس از سرقت اموالم، مرا از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت کرده و از محل دور شدند. با چهره‌نگاری رایانه‌ای از دزدان خشن، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز شد.

ردپای دزد خشن در سرقت‌های سریالی

در مرحله بعدی، افراد دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از این افراد و جمع‌بندی اطلاعات معلوم شد، تصویر یکی از دزدان تحت تعقیب پلیس با یک شرور و زورگیر به نام سعید مطابقت دارد. بنابراین ماموران تصویر او را که در آلبوم مجرمان حرفه‌ای در پلیس آگاهی ثبت شده بود، نشان شاکیان دادند که آنها بلافاصله وی را یکی از ۳ سارق زورگیر معرفی کردند. با مشخص شدن هویت متهم، پاتوق‌های احتمالی او زیرنظر گرفته شد تا این‌که اوایل هفته یکی از شاکیان به پلیس خبر داد، سعید ـ شرور زورگیر ـ به یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در منطقه قوچ حصار شهرری رفت و آمد می‌کند.

کار آگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با هماهنگی قضایی با بازپرس حسینی، رئیس شعبه دوم دادسرای شهرری، همراه گروهی از ماموران کلانتری ۱۷۲ عازم محل فوق شدند و آنجا را محاصره کردند. در بررسی اولیه از ساختمان کمپ معلوم شد، این مکان مجهز به تعدادی دوربین مداربسته است. به این ترتیب گروه‌های عملیاتی پلیس به طرز ماهرانه‌ای وارد ساختمان کمپ شدند. ماموران در بررسی محل سوله‌ای را پیدا کرده و در بررسی آنجا ده‌ها سلاح سرد شامل چاقو، قمه و تبر کشف و ضبط کردند. ماموران در ادامه جستجوها، صدای ناله افرادی را از سوله دیگر در همان حوالی شنیدند و با ورود به آنجا، ۵۰ مرد معتاد را که زندانی شده بودند، نجات دادند.

افراد نجات یافته، شکنجه شده بودند

ماموران پس از رهایی این افراد، متوجه شدند، بیشتر آنها از سوی صاحبان کمپ بشدت شکنجه شده‌اند و آثار کبودی بر بدن آنها وجو د دارد. در مرحله بعدی مشخص شد این افراد ۲ تا ۶ ماه است که در این مکان با شرایط بهداشتی نامناسب زندانی شده‌اند. به این ترتیب، تحقیق از افراد نجات یافته از کمپ آغاز شد.

یکی از آنها به پلیس گفت: به مواد مخدر (شیشه) اعتیاد دارم. خانواده‌ام به گمان این که کمپ فوق دارای مجوز است، از مسوولان آنجا خواستند مرا برای ترک اعتیاد به کمپ منتقل کنند و برای این کار، ۳ ماه پیش ۳ مرد قوی هیکل در غیاب خانواده‌ام به زور وارد منزلمان شدند. این افراد مرا بشدت کتک زده و به این کمپ که مدیریت آن را ۲ مرد به نام‌های سعید و علیرضا به عهده داشتند، منتقل کردند. آن ۳ مرد قوی هیکل مرا به یک سوله انتقال دادند که افراد معتاد دیگری نیز در آنجا نگهداری می‌شدند.

نجات یافته قدرت تکلم نداشت

مرد جوان با اشاره به نحوه شکنجه شدن خود در کمپ گفت: آنها هفته اول دست و پای مرا بستند و با چوبدستی و لوله کتکم زدند که بی‌هوش شدم.

در حالی که تحقیقات از افراد نجات یافته از کمپ ادامه داشت، ماموران متوجه شدند یکی از این افراد که مرد میانسالی بود، آنقدر از سوی صاحبان کمپ شکنجه شده است که قدرت حرکت ندارد و نمی‌تواند صحبت کند و حتی از سایه خود نیز وحشت دارد. در ادامه خانواده این مرد شناسایی و به مرکز پلیس احضار شدند. فرزندان وی گفتند پدر معتادشان هنگام انتقال به کمپ، مشکل جسمی نداشته و از مسوولان کمپ به دلیل شکنجه وی شکایت دارند.

بنابراین گزارش، سعید ـ شرور حرفه‌ای ـ و همدستش علیرضا، صاحبان این کمپ همراه ۳ مرد شکنجه‌گر که از محل حادثه گریخته بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. جستجوی ویژه پلیس برای دستگیری آنها آغاز شده است.

۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. من همسرم اعتیاد داره.میخاستم به کمپ معرفیش کنم.اما حالا دیگه اعتماد نمیکنم.نمیخام عشق زندگیمو بسپارم به کسایی که بهشون اعتماد ندارم:

    همسرم اعتیاد داره.اما دیگه نمیخام تنها عشمن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.