نجومیان “رمانتیسم” را بررسی می کند

۰۸م آذر ،

در بیست و هشتمین نشست باشگاه کتاب تهران، سومین نشست«جریان¬های ادبی هنری» با موضوع رمانتیسم و با حضور امیرعلی نجومیان شنبه ۱۱آذر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران؛ سومین نشست«جریان‌های ادبی هنری» به رمانتیسم در جریان های ادبی می پردازد.
امیرعلی نجومیان نویسنده، نظریه‌پرداز، مترجم ایرانی و دانشیار ادبیات انگلیسی و نظریه ادبی دانشگاه شهید بهشتی، تاکنون تالیفات متعددی چون درآمدی بر مدرنیسم در ادبیات، درآمدی بر پست مدرنیسم در ادبیات، آئینه آفتاب: حضور شخصیت و آثار مولانا در غرب (به همراه بهمن نامور مطلق و سید سعید فیروزآبادی)، خوانشی پساساختگرا از آثار عباس کیارستمی (به همراه فریده آفرین)، نگارش مقالات فارسی و انگلیسی و ترجمه کتاب دانشنامه زیبایی‌شناسی از جمله فعالیت های وی است.
«جریان‌های ادبی هنری» به منظور آشنایی با مکاتب و سبک‌های ادبی هنری در جهت دست‌یابی به افزایش سواد ادبی هنری مخاطبان باشگاه کتاب تهران شنبه‌های دوم هرماه در فرهنگ¬سرای ارسباران پذیرای علاقه‌مندان حوزه ادبیات است.
باشگاه کتاب تهران، عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در سه بخش «اتاق شعر»، بازخوانی‌رمان-های شاخص ادبیات معاصر ایران» و «جریان¬های ادبی هنری» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می پردازد.
گفتنی است؛ اعضای باشگاه کتاب تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.