نحوه ارسال شکایات از موسسات آزاد غیرمجاز علمی کاربردی

سه شنبه ۱۰ مرداد – ۰۹:۳۴:۴۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-سرپرست مرکز آموزش های عالی آزاد و آموزش‌های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی ، نحوه ارسال شکایات از موسسات آموزش عالی آزاد غیرمجاز را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،مهندس علی معصومیان ، سرپرست مرکز آموزش های عالی آزاد و آموزش‌های خاص  دانشگاه جامع علمی کاربردی در این خصوص اظهار داشت : ارسال شکایات از فعالیت های آموزشی موسسات آموزش عالی آزاد مجاز و نیز اطلاع رسانی فعالیت های موسسات غیر مجاز ، از طریق سامانه مرکز  به آدرس http://www.uast.ac.ir/amoozesh_aali در قسمت “اعلام تخلفات و شکایات” امکان پذیر می باشد. افراد می توانند در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در این خصوص ، از طریق سامانه مذکور شکایات خود را به این مرکز ارائه دهند.
معصومیان از موسسات آموزش عالی آزاد دارای مجوز خواست نسبت به معرفی فعالیتهای غیر مجاز و تخلفات در سطح کشور به این مرکز اقدام نمایند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۱۰۹۳۴۴۱۹۲۱


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. عبدالرحیم حاج حسینی:

    باسلام . چون گاها شماره کاربری وکلمه عبور در امورشکایات درسیستم عمل نمی کند لطف بفرمایید ترتیبی بفرمایید که ازطریق فاکس هم بتوانیم شکایات خود را پیگیری نماییم باتشکر

  2. اصغر کرمانی:

    باعرض سلام وخسته نباشید،خانم بنده برای اخذ نمایندگی ازموسسه حقوقی ندا به دفتر آن موسسه مراجعه میکنه وبعداز توافق با شخص مدیر آن موسسه قرارداد همکاری را میبندد.بعد چند دقیقه ترک موسسه،مدیر آنجا سه چهارتا sms نامربوط میفرسته،میخواستم بدانم کدام مرجع قانونی به این شخص فاقد صلاحیت مجوز داده ومن به کجا باید شکایت ببرم. خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

  3. محمدرضا:

    لطفا رسیدگی کنید. دانشگاه علمی کاربردی مشهد.

  4. محمدرضا:

    مگه میشه بعد ثبت نام و تکمیل پرونده و حضور در کلاس بگن شما مغایرت معدل داری ایشاا.. ترم بعد.

  5. علی:

    باسلا م لطفارسیگی شود

  6. پريسا باقري:

    سبا سلام و عرض ادب
    درخصوص نحوه شکایت از موسسات اموزش عالی در حدود یکماه پیش به سایت موردنظر مراجعه نمودم و مراحل ثبت شکایت را انجام دادم اما هیچ پیغامی مبنی بر ثبت شکایت و یا رسیدگی ان به من ارسال نشده و میخواستم بدونم در ساعات خاصی شکایات ثبت یا رسیدگی میشه؟
    و آیا در خصوص شکایت از موسسه آموزش عالی ندا واقع در خیابان دولت میتونم راهنمایی و یا شماره تلفنی که به من کمک کند داشته باشم؟
    باتشکر و سپاس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.