نحوه استفاده از مکان‌یاب “نما”

فاوانیوز : سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت‌های جدید تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد راه‌اندازی شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا ، به کمک این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را مشخص کنند. در صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.

**نمای دوستان
مشترکان می‌توانند با استفاده از این سرویس موقعیت جغرافیایی دوستان‌ خود را معین کرده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهند و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنند. نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله راه‌اندازی «گروه»،«انجمن»،«رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» است.

**ثبت نام و فعال سازی
ثبت‌نام خدمات نقشه مجازی ایرانسل به صورت – شبکه اینترنت،ارسال پیامک و استفاده از کد دستوری امکان پذیر است.

در روش شبکه اینترنتی می‌توان از طریق لینک nama.irancell.ir در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir در نمای خانواده ثبت نام کرد و پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می‌شود. نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل او است و رمز ورود را نیز می‌تواند با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت کند.

برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک باید مراحل ذکر شده از جمله ارسال پیامک به نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل او است و رمز ورود را نیز می‌تواند با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت کند.

**استفاده از کد دستوری:
برای استفاده از کد دستوری امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری کرده و وارد منوی اصلی شوید. مشترکان استفاده از این سرویس می‌توانند برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستند.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.