نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم تغییر نمی‌کند/دانشجویان علوم پزشکی در اولویت دریافت واکسن کرونا

مدیر کل امور دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه برنامه و نحوه امتحانات پایان ترم دانشجویان علوم پزشکی با توجه به عادی شدن شرایط برخی شهرها از نظر شیوع کرونا ویروس تغییر نمی‌کند، گفت: قطعا دانشجویانی که در خط مقدم درمان این ویروس باشند در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار می‌گیرند.

مهندس رحمان خدابنده‌لو، در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در خصوص برنامه امتحانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به عادی شدن شیوع کرونا ویروس در برخی شهرهای کشور تاکید کرد: برنامه های ابلاغی قبلی در زمینه امتحانات پایان ترم در شرایط فعلی هیچ تغییر نکرده است

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قطعا دانشجویانی که کارهای پرخطر دارند و در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هستند، در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار خواهند گرفت، گفت: در خصوص واکسن کرونا ویروس اطلاعاتی ندارم اما طبیعا دانشجویانی که در بالین و بیمارستان فعالیت می‌کنند، در اولویت دریافت واکسن قرار خواهند گرفت. همانند واکسن آنفولانزا که این افراد در اولویت دریافت آن قرار گرفتند.

مدیر کل امور دانشجویی وزارت بهداشت به وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان علوم پزشکی نیز اشاره کرد و افزود: دانشجویانی که به صورت حضوری در دانشگاه ها هستند ممکن است امتحانات پایان ترم حضوری داشته باشند اما دانشجویانی که ترم مجازی داشتند امتحانات مجازی خواهند داشت و تغییری در سیاست های وزارت بهداشت ایجاد نشده است.

خدابنده لو در پایان تاکید کرد: دانشجویانی که این ترم دروه های بالینی و کار عملی داشتند به صورت مقطعی در خوابگاه ها با ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی اسکان داده می شوند. بنابراین صرفا خوابگاه به دانشجویانی که کار عملی دارند داده می شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.