نحوه ثبت سوابق تحصیلی فارغ‌التحصیلان دی ماه برای شرکت در کنکور ۹۲ اعلام شد

۱۸م آذر ،

AliKaveh-AQK-6.jpg

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: «سایت ساحت» برای دریافت سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۹۲ همچنان فعال است و تا کنون اطلاعات ۴۲۳ هزار داوطلب فارغ‌التحصیل سال ۹۰-۹۱ به سازمان سنجش ارائه شده است.

عبدالامیر عرفی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، افزود: سامانه ساحت به آدرس http://dipcode.medu.ir همچنان فعال است و داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی سوابق تحصیلی خود را دریافت، اصلاح و پس از تایید برای سازمان سنجش ارسال کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات ۴۲۳ هزار داوطلب فارغ التحصیل ۹۰-۹۱ شناسایی و در اختیار سازمان سنجش قرار گرفته است. همچنین اطلاعات آن دسته از داوطلبانی که دی ماه ۹۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد، قبل از آغاز مرحله دوم ثبت نام سازمان سنجش که در بهمن ماه صورت می‌گیرد، نهایی شده و در اختیار سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش از آغاز امتحانات دیماه سال ۹۱ برای دانش آموزان متوسطه، فنی حرفه‌ای و پیش دانشگاهی خبر داد و گفت: آن دسته از دانش آموزانی که واحدهای دروس نهایی آنها باقی مانده و به صورت داوطلب آزاد و یا بزرگسال در این امتحانات شرکت می‌کنند، از دوم دی ماه امتحانات هماهنگ و سراسری آنها برگزار خواهد شد و این امتحانات تا ۲۴ دیماه ادامه خواهد داشت.

عرفی تصریح کرد: همزمان با امتحانات نهایی و بر اساس برنامه‌ریزی مدارس، امتحانات نوبت اول سایر مقاطع نیز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری امتحانات ششم ابتدایی که از امسال وارد نظام آموزشی کشور شده است نیز خاطر نشان کرد: امتحانات نوبت اول پایه ششم ابتدایی توسط معلمان در مدارس آنها برگزار می‌شود، اما امتحانات پایانی خردادماه به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.