نحوه روشن کردن موهای قهوه ای تیره

گردآوری توسط گروه خانواده ممتاز نیوز

مو قهوه ای

چگونه موهای قهوه ای مایل به تیره را روشن نشان دهیم؟

آیا از رنگ قهوه ای تیره موهای خود خسته شده اید و قصد دارید آنها را روشن تر کنید؟ اگر تاکنون، با رفتن به سالن های زیبایی و یا در خانه، موها را دوباره  رنگ کرده و از رنگ های شیمیایی برای این منظور استفاده کرده اید، زمان آن رسیده است که این بار کمی دست نگه دارید و موها را برای زمانی استراحت داده و از عارضه های رنگ های شیمیایی  دور باشید!

در این مقاله، راهکارهایی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از مواد طبیعی و کاملا بی ضرر، موهای خود را روشن تر، براق  و زیبا کنید.این مطلب را از دست ندهید. آرایش
چای بابونه
غوطه ور ساختن موها در دم کرده بابونه، قهوه ای تیره موها را روشن تر خواهد کرد. بابونه، علاوه بر روشن تر ساختن رنگ موها، موجب درخشش و براقیت موها نیز می شود.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری بابونه را در آب بجوشانید و بعد اجازه دهید تا کاملا خنک شود و آنرا از روی صافی بگذرانید.
حالا موها را به این دم کرده آغشته سازید و حداقل نیم ساعت صبر کنید. برای جلوگیری از چکه کردن آن، موها را با کلاه حمام بپوشانید.

نکته :
می توانید چند برگ نعناع و نصف یک لیمو را هم به بابونه ای که در حال دم کشیدن است، اضافه نمایید.

لیمو
لیمو یکی از ساده ترین راه حل ها برای روشن تر کردن و حتی های لایت موها محسوب می شود.
برش هایی را لیمو را آماده کرده و آب آنها را بگیرید. می توانید آن را با آب هم کمی رقیق کنید. این محلول را در یک بطری بریزید و آنرا روی موها اسپری کنید. نیم ساعت صبر کنید.
در ضمن می توانید این مدت را در هوای آزاد، البته در سایه و نه در مجاورت نور مستقیم خورشید، سپری نمایید تا لیمو کار خود را شروع کند.
بعد از این مدت ، موها را با آب سرد و نرم کننده ای مناسب موهای خود بشویید.

نکته :
پوره گوجه فرنگی، جایگزینی بسیار عالی و موثر برای لیمو به شمار می آید.

روغن بچه
مقداری روغن بچه را در کف دست بریزید و تارهای مو را با آن ماساژ دهید. این روش، یکی از راهکارهای بسیار ساده برای روشن تر کردن موها محسوب می شود.  فقط کافی است که موها را با روغن بچه ماساژ داده و در مجاورت نور خورشید قرار بگیرید.
فراموش نکنید بعد از استفاده از روغن بچه، موها را با شامپویی قوی و نرم کننده مناسب بشویید.
استفاده مداوم از روغن بچه و شستن موها با شامپویی قوی، در روشن تر شدن موها بسیار موثر خواهد بود.

مجله اینترنتی ممتاز » آرایش و زیبایی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.