نحوه عودت وجوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات نحوه ثبت درخواست و اعلام شماره حساب به منظور عودت وجوه واریزی داوطلبان آزمون‌های تحصیلات تکمیلی سال ۹۶ را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این اطلاعیه آمده است:

بدین وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی که از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ آذرماه نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی اقدام نموده‌اند، می‌رساند این دسته از داوطلبان می‌توانند از ساعت ۲۰ چهارشنبه مورخ ۱/۱۰/۹۵ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ۶/۱۰/۹۵ با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به اعلام و ثبت اطلاعات حساب خود برای عودت وجوه کارت‌های اعتباری خریداری شده اقدام نمایند. داوطلبان بدین منظور لازم است به شرح ذیل اقدام کنند:

۱- با شناسه ثبت نام و رمز ثبت نامی که قبلاً از طریق سامانهazmoon.org خریداری کرده‌اند، نسبت به ورود به سامانه عودت وجوع اقدام کنند.

۲- اطلاعات حساب موردنظر خود شامل نام و نام خانوادگی صاحب حساب، شماره شبا حساب بانکی خود به همراه یک شماره تلفن همراه را برای تماس ضروری ثبت کنند.

۳- داوطلبان لازم است در ثبت شماره شبا حساب خود دقت کنند زیرا ملاک واریز وجه به حساب تنها شماره شبا ثبت‌ شده است.

۴- آن دسته از داوطلبانی که شماره شبا حساب خود را در اختیار ندارند، می‌توانند به سامانه اینترنتی بانکی که در آن دارای حساب هستند، مراجعه و نسبت به اخذ شماره شبا حساب خود اقدام کنند. آدرس اینترنتی دریافت شماره شبا بانک‌ها در سامانه فوق در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

۵- پس از ثبت اطلاعات حساب برای عودت وجه، شماره پرونده و کد رهگیری برای درخواست ثبت شده تولید می‌شود. داوطلبان لازم است اطلاعات مربوط به شماره پرونده و کد رهگیری خود را تا واریز وجه به حساب خود حفظ کنند.

۶- داوطلبان در ثبت اطلاعات حساب خود نهایت دقت را مبذول فرمایند زیرا امکان اصلاح اطلاعات ثبت‌شده تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

۰ دیدگاه ۳ بازدید ۰

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.