نحوه فعال‌سازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت اعلام شد

نحوه فعال‌سازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت اعلام شد

متقاضیان فعال‌سازی سرویس ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت، تاکنون تنها با در اختیار داشتن گوشی‌های تلفن ثابت خاص و انجام تنظیمات مربوطه بر روی گوشی تلفن و یا دانلود نرم افزار پیاثا از سایت مخابرات تهران، قادر به فعالسازی سرویس و ارسال پیامک به تعداد محدود بودند.

به گزارش سینا به تازگی و در راستای تسهیل در کاربری سرویس، حذف محدودیت‌های قبلی و افزایش امکانات سرویس مذکور، سرویس جدیدی که کاملا تحت وب است، این امکان را به متقاضیان این سرویس می‌دهد تا بدون نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم خود و یا تهیه گوشی‌های مخصوص، از مزایای ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت بهره‌مند شود.
متقاضیان قادر خواهند بود در قالب یکی از دو مدل ذیل درخواست خود را ثبت کرده و سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت خود را فعال کنند.
مشترکین عادی (POSTPAID) می‌توانند با محدودیت ارسال سقف ۱۰۰ واحد پیامک در روز، عدم پرداخت هزینه بابت فعال‌سازی شماره (فعالسازی رایگان شماره) و پرداخت هزینه ارسال پیامک روی قبض تلفن متقاضی و در انتهای هر دوره از این سرویس استفاده کنند.
مشترکین اعتباری (PREPAID) نیز با عدم محدودیت روزانه برای ارسال پیامک (امکان ارسال پیامک تا سقف اعتبار خریداری شده) و پرداخت هزینه ارسال پیامک و هزینه فعالسازی شماره به صورت اعتباری ( بنابراین تمامی هزینه‌های مربوط به ارسال پیامک و فعالسازی شماره به محض فعالسازی سرویس و توسط گروه آسانک، از کاربر دریافت خواهد شد و دیگر هزینه‌ها روی قبض تلفن ثابت کاربر لحاظ نخواهد نخواهد شد) می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.
عدم نیاز به تایپ شماره در متن پیامک و استفاده بهینه از فضای متن پیامک باتوجه به محدودیت تعداد کاراکتر در هر واحد پیامک، برندسازی به واسطه ارسال با شناسه خاص متعلق به مشترک، برقراری ارتباط با مشتری در کوتاهترین زمان ممکن و به محض دریافت پیامک با شماره / شناسه خاص مشترک و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات از طریق شناسه پیامکی و امکان کنترل و پاسخگویی به آنها در هر ساعت از شبانه روز از از مزایای این سرویس است.
متقاضیان سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت برای کسب اطلاعات بیشتر و فعال‌سازی شماره تلفن ثابت برای ارسال و دریافت پیامک می توانند به سایت www.asanak.ir مراجعه کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.