نحوه پرداخت وجه تضمین جبرانی تغییر کرد

بینا- بر اساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار وجه تضمین جبرانی در معاملات آتی سکه باید حداکثر تا یک ساعت پس از شروع معاملات روز کاری بعد پرداخت شود که از امروز اجرا می‌شود.

با توجه به افزایش قیمت سکه در بازار نقد و آتی ، هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار طی مصوبه‌ای تبصره ۱ ماده ۳۲ دستور العمل معاملات آتی را تغییر داد. بر این اساس وجه تضمین جبرانی(اضافی) باید حداکثر تا یک ساعت پس از شروع معاملات روز کاری بعد پرداخت شود.

همچنین، این دستور العمل جدید از امروز لازم الاجرا است. در حال حاضر نیز وجه تضمین اولیه سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است که با در نظر گرفتن وجه تضمین اضافی یا جبرانی(۳۰۰ هزار تومان) است،رقم به سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان می‌رسد که از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش فارس، وجه تضمین اولیه برای سکه آتی تا سوم مهر ماه با محاسبه وجه تضمین اضافی سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده که از امروز ۱۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، پیش از این وجه تضمین جبرانی باید حداکثر یک ساعت قبل از پایان جلسه معاملاتی روز کاری بعد پرداخت می شد که از امروز باید تا یک ساعت پس از شروع معاملات روز کاری بعد پرداخت شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.