نخبگان کنکور ۹۱ سهامدار بانک پاسارگاد شدند

۲۳ آبان ،

نخبگان کنکور ۹۱ سهامدار بانک پاسارگاد شدند | چاپ |
سه شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۰:۳۱

بینا- بانک پاسارگاد در مراسمی ویژه، برای پنجمین سال متوالی،برگزیدگان کنکور سراسری سال ۹۱ را در پنج رشته تحصیلی، سهامدار این بانک کرد.
به گزارش تفسیری بینا، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک پاسارگاد در محل رستوران آ.اس.پ تهران برپا شد، به نفرات اول کنکور ۲۰ هزار سهم ، نفرات دوم ۱۵ هزار سهم و نفرات سوم ۱۰ هزار سهم این بانک اهدا شد.
همچنین ۱۵ نفر برگزیده کنکور سراسری در طول دوران تحصیل خود در دانشگاه، ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان از بانک پاسارگاد دریافت خواهند کرد.
بانک پاسارگاد از سال ۸۷ تاکنون همه ساله نفرات برگزیده کنکور را سهامدار و بورسیه خود کرده است.
مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در مراسم قدردانی از نفرات برتر کنکور سراسری با تاکید بر این نکته که نگاه این بانک نگاه به جامعه و ارکان آن است، گفت: پاسارگاد این وظیفه را در خود احساس می کند که در خدمت نخبگان این مملکت باشد.
وی با بیان این نکته که بانک پاسارگاد بدون هیچ چشمداشتی و صرفا در جهتی انجام مسوولیت های اجتماعی خویش، نفرات برتر کنکور را سهامدار و بورسیه تحصیلی کرده است، خطاب به آنان گفت: همین که شما در میان یک ملت بزرگ و باهوش، برترین شده اید نشان می دهد که شما می توانید به سخت ترین و دست نیافتنی ترین اهداف نیز دست پیدا کنید.
مدیرعامل بانک پاسارگاد تاکید کرد: شما باید از این وطن پاسداری کنید و اکنون در بهترین موقعیتی میباشید که می توانید این ماموریت را به انجام برسانید. اگر میدان برای شما فراهم باشد شما حتی می توانید در دنیا تاثیرگذار باشید.
وی با قدردانی از تلاش های نفرات برتر کنکور و خانواده های آنان اظهار داشت: شما از وقتی که ما نبودیم در دل ما بودید و امروز هم خدا به ما این موهبت را عطا کرده است که میزبان و خدمتگزار شما باشیم.
کاظم میرولد رییس هیات مدیره بانک پاسارگاد هم در این مراسم با تاکید بر این نکته که موفقیت های این بانک ناشی از نگاه امیدآفرین و کارآفرین آن است، تاکید کرد: پاسارگاد یک سازمان زنده است که همه اعضا و جوارح آن با هم کار می کنند.
به گفته وی، بانک پاسارگاد به همت مدیران آن و با یک نگاه جامع و فراگیر به جامعه شکل گرفته است، تصریح کرد: یکی از محصولات این نوع نگاه، تجلیل از نخبگان و برگزیدگان علمی است.
میرولد با بیان این نکته که هیچ تصمیمی در بانک پاسارگاد جز با نگاه به آینده ای طولانی اتخاذ نمی شود، اضافه کرد: دانشگاه این بانک نیز تشکیل شده که چشم انداز آن داشتن حداقل ۲۰ هزار دانشجو است.
در این مراسم جمعی از فارغ التحصیلان ورودی سال ۸۷ با اهدای هدایایی به مدیرعامل بانک پاسارگاد از حمایت های این بانک در طول دوران تحصیل خود قدردانی کردند.
در عین حال مدیرعامل بانک پاسارگاد اعلام کرد که نفرات برتر کنکور در مقاطع بالاتر نظیر کارشناسی ارشد و دکترا هم تحت حمایت این بانک خواهند بود.
همچنین خسرو رفیعی ،‌ مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد با یادآوری این موضوع که بانک‌پاسارگاد برای پنجمین سال متوالی و با هدف ارج نهادن به همت و تلاش نفرات برتر کنکور سراسری، از برگزیدگان آزمون سال قدردانی می کند افزود: این بانک‌ به لحاظ قدر دانی از این عزیزان به نفرات اول، دوم و سوم ۵ گروه آزمایشی به‌ ترتیب ۲۰ هزار، ۱۵ هزار و ۱۰ هزار سهم بانک‌پاسارگاد را اهداء می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین ماهانه مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، به‌مدت ۴ سال به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.
رفیعی افزود: از آن جا که در سال ۹۱ دو نفر از نخبگان کشور حایز رتبه سوم در گروه زبان‌های خارجی شده‌اند، در مجموع ۱۶ نفر از عزیزان نخبه کشور، بورسیه بانک‌خواهند شد.
مشاور مدیر عامل بانک پاسارگاد در ادامه افزود : این بانک تا وقتی که نخبگان به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اشتغال داشته باشند از حمایت این بانک برخوردار خواهند بود .
رفیعی با اشاره به هدف بانک‌ پاسارگاد از حمایت از نفرات برتر کنکور سراسری تاکید کرد: بانک‌پاسارگاد این اقدام را برای حمایت از نخبگان کشور و ایجاد زمینه مناسب برای رشد آن ها انجام می‌دهد چرا که لازمه رشد و شکوفایی کشور، وجود نخبگان و افرادی است که بدون دغدغه و با آسودگی خاطر، با تکیه بر علم و دانش خود گام‌های اساسی در جهت آبادانی میهنمان بردارند.
گفتنی است در بخش دیگری از مراسم قدردانی از نخبگان کنکور سراسری سال ۹۱،  به پاس قدردانی از زحمات مدیر عامل و اعضاءهیات مدیره بانک پاسارگاد کتاب “اسرار توحید” توسط یکی از نخبگان کشور به نمایندگی از دوستان خود به مجید قاسمی اهدا گردید.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.