نخستین سمینار مدیریت مصرف انرژی برق ویژه صنایع برگزار می شود

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۰۶:۴۱:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور بیش از ۳۱۰ واحد صنعتی شهرستان تبریز؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا -نخستین همایش مدیریت مصرف انرژی برق  ویژه صنایع با حضور بیش از ۳۱۰ واحد صنعتی توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ،علی رمضانی،دبیر سمینار با اعلام این خبر افزود:این سمینار با هدف جلب همکاری صنایع در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی جهت کاهش پیک مصرف برق و گذر از اوج مصرف برق تابستان بدون اعمال خاموشی برگزار می شود.
وی در ادامه تشریح کرد: محور های این سمینار شامل آشنایی صنایع با طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی ،معرفی مدیر انرژی واحد های صنعتی به شرکت توزیع برق  جهت تعامل هر چه بیشتر،ممیزی انرژی و آشنایی با تازه ترین راهکارها و تکنولوژی های صرفه جویی انرژی برق و تهیه بانک اطلاعاتی به روز از صنایع  می باشند.
وی تجلیل از صنایع همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی را از دیگر برنامه های این سمینار عنوان کرد و افزود:در این راستا از ۵۶ واحد صنعتی همکار در این طرح با اهدای لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: صنایع با دارا بودن یک و شانزده دهم درصد از کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز،سیو چهار و هشتاد ونه صدم درصد از کل برق مصرفی شهرستان تبریز،اسکو و آذرشهر  را به خود اختصاص داده اند که برگزاری چنین سمینار هایی می تواند نقش موثری در مدیریت مصرف برق داشته باشد.
گفتنی است این سمینار ۱۸ خرداد ماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی – رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۸۴۱۲۲۵۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.