نخستین نشست کمیته تخصصی بانوان شاغل در منطقه۱۱ برگزار شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

با هدف ارتقای جایگاه، تکریم و شناخت مهارت های فردی بانوان شاغل در شهرداری منطقه۱۱ ؛نخستین نشست کمیته تخصصی ارتقای سطح توانمندی کارکنان منطقه تشکیل شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این نشست که با حضور مشاور شهردار منطقه در امور بانوان، مسئول امور بانوان منطقه و جمعی از بانوان شاغل برگزار شد؛ مشکلات، پیشنهادات، نظرات، ایده ها و راهکارهای ارتقای رفاه و اشتغال بانوان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. این کمیته در نظر دارد با بررسی مشکلات بانوان شاغل در شهرداری منطقه۱۱و رفع آن ها؛ علاوه بر پیگیری دغدغه های مادران شاغل و بهینه سازی وظایف زنان در جامعه و خانواده؛ نسبت به احصاء و ارتقای توانمندی آن ها در فعالیت های اجتماعی و وظایف محوله فعالیت نماید.
مریم بهجتی مشاور شهردار در امور بانوان منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: در جریان این نشست که با شرکت نمایندگانی از حوزه ها، دوائر و نواحی منطقه تشکیل شده بود، عمده ترین مسائل و مشکلات کاری بانوان شاغل مطرح و تدابیری در رابطه با نحوه توانمندسازی بیشتر آن ها و ارتقای کارایی در محیط کار اتخاذ شد.
وی افزود:در این نشست هماهنگی های لازم برای تهیه لباس فرم پرسنل پروژه ای، ایجاد سایت بانوان، بانک ایده، بررسی و امکان سنجی مهدکودک، نیازسنجی های آموزشی و ورزشی، تشکیل کارگروه آموزشی جهت بهبود قابلیت ها، استفاده بهینه از مهارت های تخصصی آنان، برگزاری همایش های دوره ای برای بانوان شاغل جهت تعامل، هم افزایی و تشکیل کارگاه بهداشت روانی و سلامت جسمی در محیط کار برای بانوان انجام و به عنوان سرفصل برنامه های در دست اجرای این کمیته در دستور کار قرار گرفت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.