نخستین اجرای «هملت» به اعضای «کارگاه نمایش» تقدیم شد

۳۰م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران عصر جمعه اول دی با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی مطبوعات با نواختن زنگ آئین افتتاح از سوی پرویز پورحسینی، اجراهای خود را به طور رسمی در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد.

پورحسینی در ابتدای این مراسم که اجرای آن را نیما کرمی بر عهده داشت، ضمن خیر مقدم به حاضرین برگزاری این قبیل مراسم ها را اقدامی مثبت و ارزنده در جهت احترام به جامعه هنری دانست و خاطرنشان کرد: رضا گوران از جمله هنرمندان جوان و خلاق در حوزه کارگردانی تئاتر است که آثار در خور و قابل توجه ای را تا به امروز روی صحنه برده است. این بازیگر ادامه داد: امروز باید زحمات و کوشش این عزیزان را ارج نهیم و تا آنجا که ممکن است از تلاش های هنرمندان جوان حمایت کنیم.

در ادامه این مراسم رضا گوران و جواد افشین نژاد معاون اجرایی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر نیز ضمن خیرمقدم به هنرمندان، اهالی مطبوعات و حاضرین، این مراسم  را قدمی مثبت در حمایت از هنرهای نمایشی دانستند.

در آئین افتتاح نمایش «هملت» که عصر جمعه اول دیماه در سالن انتظار مجموعه تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد، هنرمندانی همچون پرویز پورحسینی، امین تارخ، داریوش مودبیان، شیوا ارسطویی، جواد مجابی، مهدی غبرایی، خشایار دیهیمی، فرزانه طاهری، حسین سناپور، مجتبی میرتهماسب، هوشنگ گلمکانی، حمیدرضا صدر، محسن امیریوسفی، اصغر همت، رضا حداد، قاسم زارع، اردلان شجاع کاوه، جمشید گرگین، شهرام کرمی، سروش صحت، نیما کرمی، سحر دولتشاهی، زینب زارع، رضا صمدپور، مسعود فروتن، فرشته صدر عرفایی، حدیث تهرانی و …. حضور داشتند و در پایان گروه اجرایی این اجرا را به اعضای گروه «کارگاه نمایش» که بنیان‌گذار تئاتر تجربی در ایران می باشند، تقدیم کرد.

 نمایش «هملت» هر روز به استثناء روزهای شنبه با بازی آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، شیرین فرشباف، فریبا جدیکار و داریوش موفق از ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

۵۷۱۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.