نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته برگزار می­شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی iبه منظور پیگیری و بررسی مطالبات اساتید، دانشجویان و کارکنان زن دانشگاه با حضور دکتر فرهاد دانشجو ۱۴ آبان در واحد علوم و تحقیقات برگزار می­شود.

به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی؛ مجتبی اکبری مدیر کل تشکل­های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این خبر افزود: این اجلاس برای اولین بار با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی iبه منظور پیگیری مطالبات، برنامه­ها و وضعیت جاری دانشگاه بعد از تغییرات برگزار می­شود.

وی ادامه داد: در این اجلاس بانوان دانشگاه آزاد اسلامی بدون واسطه با ریاست دانشگاه دیدار و گفت­وگو می نمایند.
 
مدیر کل تشکل­های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان نمود:  بنیاد شکل­گیری این گردهمایی توجه iبه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خراسان شمالی در خصوص سبک زندگی در نقش خانواده و بنیاد و تحکیم آن در قالب شعار خانواده پایدار و اندیشه اثرگذار در سایه ولایت است.

وی ، حضور در مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات و دیدار با خانواده­های معظم شهدای هسته­ای را از دیگر برنامه­های این اجلاس دانست.

اکبری با اشاره iبه شکل گیری دبیرخانه دائمی اجلاس زنان در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری نمود که iبه طور منسجم و هدفمند ستاد مرکزی بانوان فعال و iبه امور و مطالبات آنان رسیدگی شود. /ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.